arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۵۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۰

سردار نقدی: حداكثر كاري كه كرديم اين بود كه گشت گذاشتيم

رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اين‌كه شايد برخي حياتي خواندن موضوع عفاف و حجاب را زياده‌روي بدانند، افزود: با نگاهي به تاريخ معاصر در اين موضوع و جنگي كه ميان جبهه حق و باطل درباره آن بود، اهميت اين مساله روشن مي‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اين‌كه شايد برخي حياتي خواندن موضوع عفاف و حجاب را زياده‌روي بدانند، افزود: با نگاهي به تاريخ معاصر در اين موضوع و جنگي كه ميان جبهه حق و باطل درباره آن بود، اهميت اين مساله روشن مي‌شود.

به گزارش انتخاب، سردار محمدرضا نقدي در اولين دوره آموزشي تربيت مربي با موضوع عفاف و حجاب و با عنوان طرح مشكوة كه در مركز تربيت معلم نسيبه برگزار شد، اظهار كرد: مساله حجاب و عفاف براي نظام و كشور ما بسيار اساسي و حياتي مي‌باشد.

وي كه در بندرعباس به سر مي‌برد از طريق ويدئو كنفرانس به سخنراني پرداخت و گفت: اولين قدمي كه رضاخان براي تثبيت موقعيت خود به دستور استعمارگران انجام داد اين بود كه سه موضوع لباس روحانيت، روضه‌خواني براي امام حسين (ع) و حجاب را ممنوع اعلام كرد.

نقدي با اشاره به اين‌كه استعمارگران با هيچ پديده‌اي مخالفت نمي‌كنند مگر آن‌كه منافع آن‌ها را به خطر بيندازد، تصريح كرد: آن‌ها دنبال اين بودند كه روحانيتي وجود نداشته باشد كه بخواهد فتوايي مثل تحريم تنباكو بدهد، روضه امام حسين نباشد كه بخواهد به مردم مبارزه با ظلم و ستم را آموزش بدهد و زن غيرتمندي وجود نداشته باشد كه بخواهد انسان‌هايي تربيت كند كه در مقابل ظلم و ستم مقاومت كنند.

نقدي همچنين با بيان اين‌كه وقتي دشمن در مقابله با حجاب به نتيجه نرسيد به تخريب آن و متحجر نشان دادن افراد با حجاب و ايجاد تفكر منفي نسبت به آنان رو آورد، خاطرنشان كرد: حجاب سلاح و سنگر ماست و اين تنها يك شعار احساسي نيست. دشمن با شبكه‌هاي ماهواره‌اي، اينترنت و ساير ابزارهاي خود مي‌خواهد آن را نابود كند؛ بايد اين موضوع را جدي بگيريم. مقاومت ما در جنگ محصول زنان غيرتمند بود، از زير دست زنان بي بند و بار چنين انسان‌هايي بار نمي‌آيند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه به اين سوال كه "چرا دشمنان علي رغم اطلاع از اثر منفي بي‌حجابي و بي عفتي آن را در جوامع خود نيز رواج مي‌دهند و فساد ايجاد مي‌كنند"؟ پاسخ داد و گفت: اين قدرت‌ها ملت‌هاي خود را نيز استعمار مي‌كنند و ملت‌ها نيز اسير دست صهيونيست‌ها و فراماسون‌ها هستند.

وي افزود: اتفاقي كه در رسانه‌هاي انگليس افتاد نشان مي‌دهد كه اين‌ها چه جناياتي در حق مردم خود مي‌كنند. مردم انگليس با ‌٥/٤ ميليون دوربين كنترل مي‌شوند، اگر مردم غرب بيدار شوند در مقابل اين جنايت‌ها و جنايت‌هايي كه در كشورهاي آفريقايي، ‌افغانستان، عراق و فلسطين مي‌شود مي‌ايستند.

نقدي در ادامه به انتقاد از كم كاري‌ها در عرصه‌ عفاف و حجاب پرداخت و گفت: من يك فيلم يا كتاب درسي با اين موضوع نديده‌ام، ما در اين عرصه بسيار كم كار كرده‌ايم، ‌حرفي از حجاب در مدرسه و دانشگاه نزديم، در رسانه بسيار ضعيف عمل كرديم و از هيچ ابزار هنري بهره نبرديم حداكثر كاري كه كرده‌ايم اين بوده كه وقتي آثار اين كم كاري را در خيابان‌ها ديديم گشت گذاشتيم.

وي در پايان با بيان اين‌كه اين دوره آموزشي تربيت مربي يك طرح اضطراري است و نه اساسي، خاطرنشان كرد: ‌من بسيار نگران كيفيت دوره‌ها هستم چراكه اگر اين كار با دقت صورت نگيرد تاثير عكس خواهد داشت،‌ بايد اين دوره‌ها را جدي بگيريد و نگذاريد هيچ شبهه‌اي براي معلماني كه در سراسر كشور به آموزش آن‌ها خواهيد پرداخت بماند، اين دوره‌ها مي‌توانند تحول خوبي در عرصه حجاب ايجاد كنند.

در ابتداي اين نشست همچنين سردار جوكار رييس سازمان بسيج دانش آموزي فرهنگيان كشور به تشريح دوره آموزش تربيت مربي و اهداف آن پرداخت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
3
مگر دوربین در خیابانها ی تهران نصب نشده؟ فقط در انگلستان نصب شده؟لطفا پاسخ دهید تا بدانیم.
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
5
مسله حجاب و عفاف برای ما حیاتی می باشد.......هر چه فکر کردم حیاتی بودنش به این شدت کجاست نفهمیدم از کارو امنیت و .....غذا هم مهمتر است با آن نفس می کشیم آقا!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| PORTUGAL |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
اگه این مسائل نبود این آقا و امثالشان بیکار میشدند !! کار دیگری هم دارند ؟ شما بگو !
نظرات بینندگان