arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۶۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰

نامگذاري بوستاني به نام روح الله داداشي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهردار كلانشهر كرج از نامگذاري يك بوستان در اين كلانشهر به نام مرحوم جهان پهلوان «روح الله داداشي» خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از پايگاه خبري شهرداري كرج، سيد علي آقازاده اظهار داشت: روح الله داداشي يكي از افتخار آفرينان عرصه ورزش پهلواني بود كه افتخارآفريني او از اذهان ورزش دوستان زدوده نخواهد شد.

وي افزود: اين پهلوان طي چند سال گذشته در مسابقات قوي‌ترين مردان جهان و مردان آهنين ايران افتخاراتي را براي كشور و استان البرز رقم زد.

اين مسئول عنوان كرد: بي شك مرحوم داداشي نه تنها يك قهرمان در عرصه ورزش امروز و فرداي اين سرزمين بود بلكه در ساير بخش‌ها به ويژه كمك و همكاري با مؤسسات خيريه نيز سرآمد و فعال بود.

آقازاده ادامه داد: اين پهلوان با غيرت، پايمردي و تلاشي مجدانه توانست اقتدار، عظمت، افتخار و سربلندي ايران اسلامي را در تاريخ انديشه‌ها، آرمان‌ها و جوانمرديها ثبت و ضبط كند.

شهردار كلانشهر كرج يادآور شد: به پاس افتخارآفريني‌هاي مرحوم «روح الله داداشي»، قوي‌ترين مرد ايران و جهان يك بوستان به نام او در اين كلانشهر نامگذاري مي‌شود.

اين مسئول گفت: گرچه نحوه از دست دادن اين قهرمان خوش اخلاق و فروتن بسيار تلخ و ناگوار بود، اما براي زنده نگه داشتن ياد او تصميم گرفته شد كه بوستاني به نام داداشي در كرج نامگذاري شود.

شهردار كرج ضمن ابراز همدردي با خانواده و خويشاوندان مرحوم دادشي، ضايعه از دست دادن او را به عموم مردم به خصوص ورزشكاران و جامعه ورزشي كشور تسليت گفت.

آقازاده تأكيد كرد: هدف از نامگذاري اين بوستان به نام اين قهرمان پرآوازه به معني آن است كه ما ارزش و قدر قهرمانان و افتخارآفرينان خودمان را مي‌دانيم و ياد او براي هميشه در ذهن ما زنده است.

لازم به ذكر است كه روح الله داداشي قوي ترين مرد آهنين كه چندين قهرماني در ايران و شركت در مسابقات جهاني اين رشته را در كارنامه خود داشت، طي يك هفته گذشته در منطقه گلشهر كرج توسط سه نفر مورد حمله قرار گرفت و بر اثر شدت جراحات ناشي از چاقو جان خود را از دست داد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
2
با آنکه من اهل کرج نیستم اما خیلی خوشحال شدم که نام جهان پهلوان روح الله داداشی به یادگار خواهد ماند مطمئنا مردم کرج هم از این نامگذاری خوشحال و نامش را زنده نگه خواهند داشت
امیر هاتف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
0
باسلام ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم داداشی کمال تشکر را از اقای آقازاده شهردار محترم استان پهلوان پرور البرز را دارم که با درایت ایشان برای زنده نگهداشتن نام این پهلوان همیشه در قلب ها باقی خواهد ماند بن از همینجا از مسئولین محترم تقاضا دارم قدر و منزلت این پهلوانان و قهرمانان که برای مملک افتخار آفرینی می کنند بدانند و ارج بنهند که اینان باعث سربلندی ایران عزیز هستند.
نظرات بینندگان