arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۷ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵

ادای احترام مدیرعامل بیمه ایران به مقام شهیدان

همچنین در این مراسم ، همسر شهید علی بیگلو از حمایت های بیمه ایران در طول این مدت تشکر و قدردانی و عنوان کرد: بیمه ایران حامی خانواده شهدا بوده و هست ویکی از افتخارات ما این است که از خانواده بزرگ بیمه ایران هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران باحضور اعلام نشده در مراسم اعطای لوح بازنشستگی شهید «مهدی علی بیگلو» از شهدای بیمه ایران ، به مقام شامخ شهیدان دفاع مقدس ادای احترام کرد.

 به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، این مراسم با حضور آقایان پورکیانی رئیس هیات مدیره ومدیرعامل،  افخمی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران ، سلامی مدیر توسعه منابع انسانی و خانم فاطمه علی بیگلو همسر و امین علی بیگلو فرزند این شهید والامقام در ساختمان مرکزی بیمه ایران انجام شد .

 در این مراسم ، پورکیانی با اشاره به رشادت و شجاعتهای رزمندگان اسلام در طول ٨ سال دفاع مقدس ، احساس امنیت و ثبات و آرامش امروز کشور را مرهون ایثار و فداکاری آنان دانست و گفت : خانواده های معظم شهداء نماد صبر و استقامت و ایثار هستند و برهمه ما لازم است که از این اسطوره های صبر و فداکاری، تجلیل ، تقدیر و تکریم نموده و همیشه به یادشان باشیم.

 همچنین در این مراسم ، همسر شهید علی بیگلو از حمایت های بیمه ایران در طول این مدت تشکر و قدردانی و عنوان کرد:  بیمه ایران حامی خانواده شهدا بوده و هست ویکی از افتخارات ما این است که از خانواده بزرگ بیمه ایران هستیم.

در پایان این مراسم لوح بازنشستگی و تقدیر توسط مدیرعامل بیمه ایران به همسر و فرزند این شهید بزرگوار تقدیم شد .

 گفتنی است شهید مهدی علی بیگلو با مدرک کارشناسی ارشد دررشته معماری ، هشتم بهمن 1365 به استخدام بیمه ایران درآمد و در مدیریت ساختمان مشغول  به کار شد . وی سپس به طور داوطلبانه در جبهه  حضور یافت و سرانجام هجدهم فروردین 1366 در منطقه شلمچه به عهد و پیمانی که با خدای خود بسته بود، وفا و جانش را فداي معشوق کرد و به جمع شهدای والامقام دفاع مقدس پیوست .
نظرات بینندگان