arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۸۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰

گرانفروشي 83 ميليارد ريالي يک خودروساز ديگر/ باز هم به نام این خودروساز اشاره نشد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در تداوم برخورد قانوني سازمان حمايت با خودروسازان گرانفروش، پرونده تخلف يک شرکت ديگر به ارزش 83 ميليارد ريال براي رسيدگي به تعزيرات حکومتي ارجاع شد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، سازمان حمايت اعلام کرد: اين پرونده از سوي کارشناسان حوزه کالاهاي فلزي سازمان حمايت، يک خودروساز ديگر به علت گرانفروشي و افزايش قيمت يکي از محصولات توليدي خود بدون هماهنگي و اخذ مجوز لازم از اين سازمان متخلف شناخته شد.

پس از انجام تحقيقات تکميلي و تعيين ميزان گرانفروشي پرونده متشکله واحد مذکور، جمعاً به ارزش کل 83 ميليارد ريال جهت رسيدگي و صدور رأي نهايي به تعزيرات حکومتي ارجاع شد.

همچنين در راستاي جلوگيري از افزايش خودسرانه و غيرقانوني قيمتها و حمايت از حقوق مصرف کنندگان و رسيدگي فوري و به موقع به تخلفات واحدهاي صنفي در هفته گذشته، بازرسان اين سازمان در پي بررسي و نظارت بر عملکرد عرضه کنندگان کالا و خدمات در بازار، تعداد 499 واحد را به اتهام گرانفروشي، کم فروشي و تقلب متخلف شناخته اند.

بر اين اساس، پس از انجام تحقيقات تکميلي، پرونده هاي متخلفين را جداگانه و خارج از نوبت جمعاً به ارزش کل 4 ميليارد و يکصد ميليون ريال جهت صدور رأي به سازمان تعزيرات حکومتي در سراسر کشور ارسال کردند. اين گزارش حاکي است؛ براساس قوانين تعزيرات حکومتي ميزان اين جرايم به طور ميانگين از 2 تا 5 برابر افزايش خواهد يافت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
0
0
نياز به معرفي نيست مردم آنها را ميشناسند
نظرات بینندگان