arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۰۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

فروش پیامکی بیمه سفر نوروزی شرکت "بیمه رازی"

بیمه مسافرتی ، به گونه ای طراحی شده است تا به هنگام بروز حادثه در سراسر کشور ، شخص بتواند با مراجعه به نزدیک ترین شعبه بیمه رازی ، خسارت وارده را دریافت نماید .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی از راه اندازی سامانه فروش پیامکی بیمه رازی خبر داد ، رنجبر اشاره کرد هر ساله  هزاران نفر  سفرهای نوروزی خود را در حالی سپری میکنند که از مزایای بیمه های مسافرتی بی بهره اند ، ایشان افزودند بیمه های مسافرتی ابزاری مناسب برای حفظ سلامت و آرامش خود در مقابل حوادث و اتفاقات غیر مترقبه ای میباشد که ممکن است پیش روی هموطنان گرامی باشد.

رنجبر با تاکید بر ضرورت استفاده از بیمه مسافرتی در هنگام سفر تصریح کرد : بیمه مسافرتی ، به  گونه ای طراحی شده است تا به هنگام بروز حادثه در سراسر کشور ، شخص بتواند با مراجعه به نزدیک ترین شعبه بیمه رازی ، خسارت وارده را دریافت نماید .

لذا به منظور سهولت خرید بیمه نامه و رضایت بیشتر مشتریان بیمه رازی با همکاری شرکت همراه اول اقدام به راه اندازی سامانه فروش پیامکی بیمه سفر در ایام نوروز نموده است ، هموطنان عزیز میتوانند با ارسال عدد یک (1) به شماره 30850 ، ضمن استفاده از خدمات بیمه مسافرتی از هدایا و خدمات این طرح نیز بهره مند گردند .

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایر بیمه نامه ها میتوانند به آدرس وبسایت رازیانه به آدرس    www.raziane.com مراجعه نمایند
برچسب ها: بیمه رازی
نظرات بینندگان