arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰

بازداشت سجادپور تکذیب شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر اداره کل نظارت و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رد شایعه‌های روزهای اخیر تاکید کرد پیگیر آزادی بازیگران بازداشت شده بوده است.

به گزارش انتخاب، علیرضا سجادپور به مهر گفت: من در دو روز گذشته ماموریت داشتم با نهادها و ارگان‌های مختلف مربوط به بازداشت برخی همکارانم و بررسی وضعیت آنها تعامل و گفتگو داشته باشم، البته این سینماگران جرایمی غیرسینمایی داشتند. من شخصا نمی‌خواستم این مسئله رسانه‌ای شود، ما همیشه پیگیر وضعیت سینماگرانی که حتی به دلایل غیرسینمایی گرفتار می‌شوند هستیم و البته این پیگیری‌ها را رسانه‌ای نمی‌کنیم، رسانه‌ای کردن این اتفاق‌ها نه تنها مشکل را حل نمی‌کند بلکه آن را به گره کور تبدیل می‌کند.

وی ادامه داد: اما این یکی از عیوب موبایل همیشه روشن و در دسترس است، اگر مثلا در شرایطی قرار باشد قصد رسانه‌ای کردن یک موضوع را نداشته باشم، برایم شایعه و حاشیه درست می‌شود، البته این موجب نمی‌شود که من عادت موبایل همیشه روشن را ترک کنم و همچنان پاسخگوی تماس‌ها هستم.

مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی درباره وضعیت بازیگران بازداشت شده افزود: در زمان و فرصت مناسب این موضوع رسانه‌ای می‌شود و امیدوارم مشکل این افراد به زودی حل شود و من به این قضیه خوشبین هستم.

سجادپور در واکنش به خبرهای منتشر شده در چند روز اخیر ضمن تکذیب خبر بازداشتش گفت: من هم دیروز و هم امروز سر کارم حاضر شده ام و خبر بازداشتم را تکذیب می کنم و همان طور که گفتم این اخبار به دلیل خاموش بودن موبایلم منتشر شد، زمانی که این اخبار را خواندم خندیدم، درباره حل مشکل بازیگران با تعدادی از سینماگران شناخته شده همکاری کردم که از رسانه‌ای شدن نامه‌شان معذورم.
نظرات بینندگان