arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰

رقابت اصلاح‌طلبان با اصولگرایان از زبان حبیبی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: معتقدیم اصلاح‌طلبان به میدان انتخابات خواهند آمد و رقابتی جدی با اصولگرایان خواهند داشت.

به گزارش مهر، محمدنبی حبیبی در نشست مشترک هیئت اجرایی و شورای استان حزب موتلفه اسلامی استان قم اظهار داشت: شعار ما وحدت اصولگرایان زیر چتر روحانیت و ارائه لیست واحد در سراسر کشور از سوی جریان اصولگرایی است.

وی افزود: عده‌ای با غرض تحلیلی را بیان کرده‌اند که دوم خردادی‌ها حذف شده‌اند و بعد از آن به دنبال ایجاد رقابت میان اصولگرایان بودند که این تحلیل‌ها اشتباه است. برخی خیال کردند چون فتنه‌گران سال ۸۸ از خیابان‌ها جمع شدند در فضای کشور تنها اصولگرایان حضور دارند در صورتی که این تحلیل اشتباه است.

حبیبی تصریح کرد: اصولگرایان مگر از وحدت ضرر می‌کنند؟ ما معتقدیم اصلاح‌طلبان به میدان انتخابات خواهند آمد و رقابتی جدی با اصولگرایان خواهند داشت.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: وحدت اصولگرایان سلیقه‌ای نیست بلکه حیاتی است و اگر از این موضوع غفلت کنیم زمینه را برای بازگشت مجلسی مانند مجلس ششم فراهم کرده‌ایم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد به دنبال ایجاد محوریتی در مقابل جامعتین در وحدت اصولگرایان هستند، اگر بخواهند به بهانه افزایش ظرفیت، انشقاق در میان اصولگرایان به وجود آورند مخالفیم.

حبیبی تاکید کرد: موتلفه اسلامی فقط و فقط محور جامعتین را قبول دارد و با هر نوع محوریتی غیر از جامعتین مخالفیم.

وی در پایان تصریح کرد: اگر محوریت جامعتین برای وحدت اصولگرایان باشد می‌توان امیدوار بود طیف وسیعی از اصولگرایان دور هم جمع می‌شوند.
نظرات بینندگان