arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۱۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰

انتقاد از تبعيض در انتقال شرکت هاي دولتي از تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خراسان نوشت:

برخي مديران دستگاه هاي اجرايي با انتقاد از تبعيض صورت گرفته در انتقال شرکت هاي دولتي از تهران، از اعطاي حق انتخاب محل جديد استقرار به برخي از اين شرکت ها خبر مي دهند. برخي ديگر از شرکت هاي دولتي نيز در نزديکترين محل به شهر تهران مستقر خواهند شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
0
انتقال از تهران!
بهتره بگید طرح افزایش تردد روزنانه در اتوبان تهران-کرج و بالعکس!
تا وقتی تمرکز امکانات در تهران است و بقیه کشور را "شهرستانها" می نامند هیچ اتفاقی در تمرکز زدایی نخواهد افتاد. همه دانشگاههای برتر، همه نمایشگاهها و سیمینارها و کنگره های ، تجاری بازرگانی، اکثر یا تقریبا همه پروازهای خارجی تمرکز کامل پروازهای داخلی،علمی، هزینه کرد بالای پروژه های شهری و طرحهای عمرانی، امکانات پزشکی، بیمارستانهای مجهزتر و ... همه در تهران جمع شده تا حضرات و آقازادگان به زحمت نیفتند آنوقت به مردم بگویند بروید بروید. تهران بده برید. ببینید چقدر بده. همه دارند میرند!
بهتر است واقع بین باشیم. از 5 میلیون نفر برنامه رییس جمهور واقعاً چند درصد تحقق یافته؟ علت البته مسایل اشاره شده است که از زمان قبل به ارث رسیده.
در هر کشوری پایتخت فقط یک شهر مهم با امکانات خاص پایتختی است و شهرهای دیگر اگر در برخی زمینه ها برتر از پایتخت نباشند کمتر هم نیستند اما در ایران همه چیز به تهران ختم می شود. تهران که نباشی شهرستانی هستی با همان تعریف واقعی "شهرستان" که البته هم صحیح است با این شرایط ناعادلانه تمرکز امکانات در یک شهر. هر چند که خود آن شهر هم مشکلات فراوانی داشته باشد.
نظرات بینندگان