arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰

رایزنی رضایی برای حضور در کمیته اصولگرایی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو شورای عالی جبهه ایستادگی گفت: تلاش ما این است که کمیته ۷+۸ چتر خود را بازتر کند تا همه را در داخل خود داشته باشد.

به گزارش انتخاب، حسین کنعانی مقدم در گفت وگو با پانا، در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند تشکیل جبهه های جدید در جریان اصولگرائی با هدف انشقاق در مسیر وحدت این جریان شکل گرفته است، اظهار داشت: تشکیلات جبهه ایستادگی از یک سال گذشته جمع بندی شده است که با ۲۵ عضو حقیقی و حقوقی، متشکل از ۱۱ حزب است و تاکنون ۶+۵ بیانیه در مورد مسائل مختلف داخلی و منطقه ای منتشر کرده است و تشکیل آن موضوع جدید نیست.

وی ادامه داد: با تشکیل جبهه پایداری که همزمان با کنفرانس مطبوعاتی جبهه ایستادگی شد این تداعی در ذهن برخی ها به وجود آمد که ما به دنبال انشقاق هستیم.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال وحدت اصولگرایان هستیم، خاطرنشان کرد: البته ما بر اساس نگرشهای انتقادی خود را نسبت به جریان اصولگرایی و اینکه برخی به دنبال سهم خواهی یا مصادره این جریان به نفع خود هستند، مباحثی را همواره بیان کرده ایم.

کنعانی مقدم با بیان اینکه از اهداف جبهه پایداری اطلاعی ندارم و نمی توانم نسبت به انها اظهارنظر کنم، ادامه داد: در مجموع تشکیل تشکل هایی که بتواند وحدت جریان اصولگرا را نهادینه کند و یا به این حرکت در تشکل های اصولگرا کمک کند مورد استقبال است به شرط آنکه در مسیر آن انشقاق و تفرقه وجود نداشته باشد.

عضو شورای عالی جبهه ایستادگی در پاسخ به این سوال که ارتباط خود را با کمیته ۷+۸ چگونه تعریف کرده اید و ایا قرار است نماینده ای در این کمیته داشته باشید، خاطرنشان کرد: مذاکراتی انجام شده است و حرف ما این بود که اگر جبهه ایستادگی در جریان اصولگرایی است باید نماینده ای در کمیته ۷+۸ داشته باشد.

کنعانی مقدم ادامه داد: آقای رضائی نیز رایزنی هایی که با این کمیته داشته است و در خواست کرده که نماینده ای در گروه ۷+۸ داشته باشند و تلاش ما این است که کمیته چتر خود را بازتر کند تا همه را در داخل خود داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که این نماینده به نمایندگی از شخص رضائی در کمیته اصولگرایی خواهد بود یا جبهه ایستادگی، تصریح کرد: هنوز شورای عالی جبهه ایستادگی در این ارتباط به تصمیم نهایی نرسیده است.
نظرات بینندگان