arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۷ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰

افزايش قيمتها ميهمان سفره روزه داران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ماه رمضان امسال نسبت به سالهاي پيش حال و هواي نسبتاً متفاوتي دارد؛ زيرا در سال جاري مردم بايد سفره هايي پهن کنند که ديگر خبري از يارانه هاي دولتي در آن نيست.

ماه مبارک رمضان 90 نخستين سالي است که قانون هدفمندي يارانه ها در آن به مرحله اجرا درآمده و بر همين اساس سفره روزه داران، هر چقدر هم ساده، گران تر از سالهاي قبل پهن خواهد شد.

طي ماه هاي اخير با اجرايي شدن قانون هدفمندي يارانه ها، پس از يک دوره سه ماهه تثبيت قيمتها شاهد آن بوديم که از ابتداي سال جاري نرخ برخي کالاها در بازار رو به افزايش گذاشت که بخشي از اين افزايش قيمتها همچون روغن و کره با مجوز دولت صورت گرفت. اما گروهي ديگر از کالاها نيز به گونه اي ديگر تغيير قيمت يافتند که از آن جمله مي توان به رشد قيمت محصولات لبني اشاره کرد.

با اين حال، در قالب طرح ضيافت و فروش فوق العاده که از پنجم مرداد ماه در سراسر کشور آغاز شد، محصولات و کالاهاي اساسي ماه رمضان با تخفيف 15 تا 20 درصدي به مردم عرضه مي شود. بر اين اساس 300 نمايشگاه با 1600 غرفه به عرضه مواد غذايي، پروتئيني، برنج، روغن، شکر و ساير اقلام پرمصرف ماه رمضان ، با قيمت مصوب مي پردازند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
هيچ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
0
0
روغن 12 هزار تومني رو ميكنن 35 تومن ، بعد ميكنن 40 تومن و 15 درصد تخفيف ميدن كه به همون قيمت خودشون بفروشن ، ما هم كه خوابيم!
کاسب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
0
0
این نمایشگاهها در کدام گورشتان است که مردم خبری از آن ندارند؟
نظرات بینندگان