arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۲ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰

زولبیا و بامیه را چند بخریم ؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس اتحادیه قنادان با تاکید بر عرضه محصولات متنوع و با کیفیت در ایام ماه مبارک رمضان گفت:نرخ زولبیا و بامیه در ماه رمضان ؛ 3300 تا 3400 تومان است.

نصرتی در مصاحبه با رادیو اقتصاد با اشاره به برنامه ریزی برای تهیه زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان گفت: وزارت بهداشت بر کیفیت و قیمت این محصولات ، نظارت و به طور مرتب از آن نمونه برداری می کند.

وی افزود: وزارت بازرگانی برای کنترل قیمت شیرینی و زولبیا بامیه در ماه مبارک رمضان حواله شکر به میزان 2 هزار تن برای تهران و 20 هزار تن برای کشور با قیمت 1150 تومان در هر کیلو و حواله روغن به میزان هزار تن برای تهران و 10 هزار تن برای شهرستان‌ها را به اتحادیه داده و قرار است تخم‌مرغ و نشاسته هم تامین شود.

نصرتی گفت: سهم شهر تهران دو هزار تن شکر و یکهزار تن روغن است.

رییس اتحادیه قنادان ، نرخ هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه 1 را 3400 تومان و نرخ محصول درجه 2 را با یکصد تومان اختلاف 3300تومان اعلام کرد و گفت: این کار با هدف جلب رضایت مشتریان در ماه مبارک رمضان صورت می گیرد و قنادان سراسر کشور برای تولید و عرضه محصول با کیفیت و با قیمت مناسب به روزه‌داران تلاش خواهند کرد.

نصرتی افزود : قرار است بعد از ماه مبارک رمضان نرخ گذاری محصولات قنادی به اتحادیه واگذار شود و ما برای افزایش تنوع این محصولات و توسعه بازارهای صادراتی تلاش خواهیم کرد.

وی گفت : کیفیت زولبیا و بامیه در قنادی هایی که دارای پروانه ساخت و تحت نظارت ادرات بهداشت هستند ، کاملا مطلوب است و البته ممکن است محصول بی کیفیت و غیر بهداشتی در برخی موارد به طور غیرمجاز تولید شود که از مردم می خواهیم این موارد را اطلاع دهند تا برخورد قانونی شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
0
1
پس ایشاله مشکلات حله دیگه کسی گوشت نمیخواهد مرغ نمی خواهد!!!!!!!! مگه نه؟
نظرات بینندگان