arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۳۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰

هیچ‌کس حق ندارد با آبروی افراد بازی کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با یادآوری فرصت یگانه ماه مبارک رمضان برای خودسازی مسئولان کشور، از برخی جریان‌های سیاسی که دروغ و ریا را اساس کارهای خود قرار داده‌اند انتقاد کرد و با تقبیح برخی تلاش‌ها برای ترور شخصیتی افراد، تأکید کرد: در نظام ما نه تنها هیچ فردی بلکه حتی خود حکومت هم اجازه ندارد به آبروی انسانی متعرض شود.

 به گزارش انتخاب؛ "محمد ابراهیم نکونام"در نشست علنی امروز -یکشنبه ۹مرداد- بعنوان دومین ناطق میان دستور مجلس شورای اسلامی پشت تریبون مجلس قرار گرفت.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی نطق خود را با یادآوری فرصت منحصربفرد ماه رمضان برای ارتباط با پروردگار متعال و تلاش برای خودسازی آغاز کرد و گفت: ماه رمضان یادآور رفتار صادقانه بزرگان دین ما با مردم است و امیدواریم مسئولان در این ماه در خلوت‌هایی که با خدای خود دارند، نقاط ضعف و قوت عملکرد خود را بازنگری کنند.

وی با خطاب قرار دادن سیاستمدارن کشور، افزود: از مؤمنان به خدا شایسته نیست که برای پیروزی در انتخابات نرده‌بانی از دروغ و تخریب و ریا بسازیم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ ادامه داد: ما افتخار می‌کنیم پیرو آیینی هستیم که بزرگان آن بر مکارم اخلاقی تأکید می‌کنند و اساس آن بر اخلاق‌مداری و رعایت حریم افراد در  جامعه است.

 

در مکتب ما اصل بر برائت افراد است

نکونام با انتقاد از رواج دروغ و ریا در میان برخی سیاستمداران، تصریح کرد: برخی سیاستمداران با توسل به عمل خیر اخلاق دروغ سعی در تخریب رقبای انتخاباتی خود دارند که باید خطاب به آنها گفت، حداقل بازتاب و نتیجه این عملکرد آنان خوشنود شدن دشمن از نزاع میان مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تأکید کرد: هزار گفته دشمنان خارجی به اندازه نیم گفته دوستان داخلی موجب ایجاد شکاف در نظام مقدس ما نمی‌شود و از همین رو مسئولان باید همواره مراقب اعمال و گفتار خود باشند.

معاون سابق دادستان کل کشور، با استناد به فقه و قوانین برآمده از اسلام، گفت: در مکتب دینی ما اصل بر برائت است و افتخار می‌کنیم که در دین ما اگر کسی بین خود و خدایش اسراری داشته باشد و مرتکب گناهی باشد، می‌تواند با توبه و خلوت با خدای خود، حکم برائت از خداوند متعال بگیرد.

 

وحدت اصولگرایان افتخارآفرین است

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها هیچ فردی بلکه حتی خود حکومت هم حق ندارد به آبروی انسانی متعرض شود و یا با فروختن آبروی افراد نرده‌بانی برای بالا رفتن از مقام‌های دنیوی ایجاد کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تأکید بر لزوم وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم، گفت: افتخار می‌کنیم که اضلاع جبهه واحد اصولگرایی با محوریت روحانیت در حال شکل‌گیری و آغاز فعالیت برای انتخابات آینده مجلس هستند و امیدواریم این اتحاد که در مجلس هشتم هم وجود داشت، مانند دوره قبلی بعد از پیروزی در انتخابات دوباره تعطیل نشود.

 

مجلس در نحوه اجرای قانون هدفمندی ایراد جدی به رویکرد دولت دارد

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار با یادآوری قانون هدفمندی یارانه‌ها که بر اساس آن باید ۳۰ درصد از درآمدهای عاید از اجرای قانون هدفمندی به بخش کشاورزی و صنعت تعلق پیدا کند، تصریح کرد: متأسفانه دولت در اجرای قانون هدفمندی نص صریح قانون را نادیده گرفت و هنوز خبری از اختصاص ۳۰درصد درآمدهای هدفمندی به بخش کشاورزی و صنعت نیست.

وی تصریح کرد: مجلس درباره نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ایرادهایی جدی بر رویکرد دولت دارد.

نکونام در پایان سخنان خود خواستار پرداخت به موقع بهای گندم خریداری شده از کشاورزان شد و گفت: شایسته نیست شاهد تعطیلی کشاورزی ایرانیان بواسطه سوء‌مدیریت برخی مدیران باشیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابا
|
Germany
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
0
0
در مکتب ما اصل بر برائت افراد است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از چه زمانی در ایران چنین اصلی دائر است. قبلها که برعکس بود امروز ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان