arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۱ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰

لاریجانی: حتماً از من حجالت کشیدید؟!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش انتخاب به نقل از مهر، سومین نشست نمایندگان اتاق بازرگانی که صبح امروز برگزار شد با حاشیه های جالبی همراه بود.

*خبرنگاران پارلمانی ساعت 11 با هماهنگی روابط عمومی مجلس شورای اسلامی وارد نشست اتاق بازرگانی ایران شدند.

*سخنران ویژه این نشست دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بود.

*زمانی که روسای سابق کمسیون های اتاق بازرگانی در حال سخنرانی بودند برخی از شرکت کنندگان در این نشست درخواست ها و پیشنهاد های خود را در قالب نامه های جداگانه به رئیس مجلس تقدیم کردند.

*رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنرانی خود به اجرای هدفمند شدن یارانه و صرفه جویی هایی که بوجود آمده است اشاره کرد و با مزاح و شوخی خطاب به اعضای اتاق بازرگانی ایران گفت: حتما از بنده خجالت کشیده اید که چراغ های سالن را خاموش کرده اید و شرکت کنندگان خندیدند.

*پس از اینکه نهاوندیان یکی از اعضا را به عنوان آخرین سخنران به جایگاه دعوت کرد و سخنرانی وی به پایان رسید ، نهاوندیان خود در سخنانی به تعامل اتاق با قوه مقننه، تحریم های دشمنان علیه ایران، کارکردهای شورای گفتگو و مواردی دیگر اشاره کرد و سپس از لاریجانی دعوت به سخنرانی کرد . رئیس مجلس به مزاح به وی گفت: نهاوندیان آخرین سخنران را به جایگاه دعوت کرد اما خود او یک منبر کامل رفت ، در صورتی که رئیس پارلمان به این اندازه حرف نمی زند، جمع حاضر لاریجانی را تشویق کردند.

*پس از پایان سخنرانی لاریجانی، خبرنگاران آماده گفتگو با رئیس قوه مقننه شدند اما وی با هیچ رسانه ای مصاحبه نکرد.

*لاریجانی وقتی که داخل آسانسور شد تا از این نشست خارج شود، آسانسور دیر بسته شد و این سوژه ای را برای عکاسان بوجود آورد تا به اندازه کافی از رئیس مجلس عکس بگیرند.

*نهاوندیان در این نشست در مورد مطرح شدن موضوع افزایش تعطیلات گفت: در سال جهاد اقتصادی رویه همه باید افزودن تلاش و خدمت در حوزه اقتصاد باشد.

*در حاشیه این نشست خبرنگاری از نهاوندیان درباره فعالیت جریان انحرافی در حوزه اقتصاد سئوال کرد که وی در پاسخ تصریح کرد: بنده مسئول پارلمان بخش خصوصی هستم پس اجازه دهید بیش از این به مسائل سیاسی ورود پیدا نکنم.
نظرات بینندگان