arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۹ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۶

ترافیک روان آزادراه های البرز/تردد در جاده کرج- چالوس یکطرفه و پرحجم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس راه استان البرز گفت که هم اکنون وضعیت ترافیک و تردد خودروها در آزادراه تهران - کرج و کرج - قزوین عادی و روان است.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، رضا گودرزی عصر روز یکشنبه افزود: برغم عادی بودن وضعیت تردد خودروها در محورهای آزادراهی استان با پایان یافتن ساعات طبیعت گردی در روز طبیعت پیش بینی می شود که حجم ترافیکی در این محورها زیاد شود.

وی اظهار داشت: همچنین جاده کرج- چالوس از شمال به جنوب از ساعت 14 امروز یکطرفه شد ولی برغم اینکه بارش باران و در ارتفاعات بارش برف وجود دارد تردد به صورت مداوم و پیوسته انجام می شود و هیچ مشکلی وجود ندارد.
رئیس پلیس راه البرز اضافه کرد که بر اساس پیش بینی
های انجام شده محدودیت ترافیکی در محور کرج- چالوس تا ساعت 3 بامداد دوشنبه ادامه دارد ولی این وضعیت بستگی به ترافیک این محور دارد به طوریکه شب گذشته نیز ساعت 11:30 شب محدودیت ترافیکی در این جاده برداشته شد.
وی گفت: حجم تردد خودروها فقط در آزاده راه کرج- قزوین محدوده کمالشهر به سمت کرج نیمه سنگین است که در آن محدوده نیز محدودیت ترافیکی از ساعت 15 اعمال شده و ترافیک روان است.

گودرزی افزود: همچنین جاده آتشگاه و کردان به سمت کرج نیز از ساعت 15 یکطرفه شده است.
وی از تمام رانندگان و مسافران نوروزی خواست به دلیل وجود بارندگی و بارش برف در ارتفاعات از هرگونه عجله خودداری کرده و با صبر و حوصله تمام مسیر را طی کنند تا شاهد هیچ گونه ی حادثه ی تلخی در پایان سفر خود نباشند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز دارای یک هزار و450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می باشد.
نظرات بینندگان