arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۱ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۶

راکعی: کناره گیری من از شورای سیاستگذاری احترام گذاشتن به رای تشکیلاتی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: کناره گیری من از این شورا احترام گذاشتن به رای تشکیلاتی است و خوشحالم که درسطح کشور این موضوع در حال تسری بین همفکرانم است.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، فاطمه راکعی روز یکشنبه  ضمن تایید کناره گیری خود از حضور درشورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان افزود: از آنجا که لیست نهایی شوراهای شهر و روستا در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان بسته می شود، بنابراین به لحاظ تشکیلاتی درست نیست که کسانی که نامزد انتخابات شورای شهرهستند در شورای سیاستگذاری برای خودشان تصمیم گیری کنند.
وی ادامه داد: ما باید خود را در معرض رای دیگران قرار دهیم و آنها با توجه به شاخص ها نامزدهای نهایی را مشخص کنند.
 
دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش اضافه کرد: من همیشه سعی می کنم ساختاری و تشکیلاتی عمل کنم و به اعضای شورای سیاستگذاری و انتخاب آنها نیز اعتماد دارم .
این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآورشد: حالا چه آنها به من رای بدهند و چه رای ندهند، به تصمیم شان احترام می گذارم و به طور قطع از لیستی که شورا خواهد داد حمایت می کنم.
وی در ادامه از دبیران و نمایندگان شاخه های جمعیت زنان نواندیش در سراسر کشور که ازاین اقدام وی اعلام حمایت کردند تشکرکرد وگفت: امیدوارم همه نامزدهای انتخابات شورای شهر که عضو شورای عالی هستند نیز چنین اقدامی را انجام دهند.
 
راکعی ادامه داد: مهم این است که این حرکت تشکیلاتی منسجم و هماهنگ سیاسی که در سال 92 به پیروزی اصلاح طلبان و اعتدالگرایان منجر شد و در سال 94 موفقیت تداوم آن را شاهد بودیم در سال 96 نیز به موفقیت بیانجامد. لذا با توجه به دو انتخابات خطیر پیش رو لازم است اصلاح طلبان فارغ از هر نوع سهم خواهی و با توجه دقیق به شاخص های تعریف شده در ارتباط با شوراها عمل کنند. همچنین با همه قوا به صورت متحد و هماهنگ برای پیروزی نامزد مورد نظر خود برای ریاست جمهوری تلاش کنند.
 
فاطمه راکعی عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان و دبیرکل جمعیت نواندیشان مسلمان به‌دلیل ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا، از حضور در شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان کناره‌گیری کرد. راکعی طی نامه‌ای کناره‌گیری خود را به محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اعلام کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای مجلس دهم در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
نظرات بینندگان