arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۵۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰

وزارت اطلاعات: سركرده يك تيم تروريستي گروهك پژاك به هلاكت رسيد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با اقدامات اطلاعاتي – عملياتي سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره كل اطلاعات استان آذربايجان غربي يك تيم تروريستي گروهك پژاك كه از خاك عراق به كشورمان اعزام شده بود، مورد شناسايي قرار گرفت و طي عملياتي غافلگيرانه با نيروهاي خودي تعداد 7 نفر به هلاكت رسيده و دستگير شدند.

به گزارش انتخاب، به نقل از روابط عمومي وزارت اطلاعات، بر اساس اسناد درون گروهي و نقشه‌هاي تروريستي به دست آمده، عوامل اين گروهك ماموريت هاي خرابكارانه متعددي در دستور كار داشت كه انفجار خط لوله گاز صادراتي ايران به تركيه در منطقه مرز بازرگان از جمله اقدامات تروريستي آنان مي‌باشد.

سركرده اين تيم تروريستي فردي به نام " مراد كاراساچ" با نام مستعار " جميل"، تبعه كشور تركيه مي‌باشد كه در سال‌هاي اخير جنايات متعددي عليه هموطنانمان از جمله به شهادت رساندن " ملا سعيد خوش" از روحانيون اهل سنت شهرستان ماكو را مرتكب شده بود كه در اين عمليات به هلاكت رسيده است.

بر اساس همين گزارش طي عمليات غافلگيرانه مامورين اطلاعاتي تعداد 3 نفر از عناصر اين تيم به هلاكت رسيده و 4 تن ديگر دستگير شده‌اند. در خلال‌ اين عمليات مقاديري سلاح و مهمات جنگي، اسناد درون گروهي و نقشه‌هاي تروريستي به دست آمده است.

عامل انفجار مورخ 7/5/90 در خط لوله گاز صادراتي ايران به تركيه در بين معدومين مي‌باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
0
0
درود بر غیرت شما عزیزان وزارت اطلاعات و برادران سپاه امیدوارم در مقابل تروریسم و جنایت علیه بشریت موفق باشید
نظرات بینندگان