arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۷ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۶

هشدار ژاوی به بارسلونا: مسی باید بماند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسی که تمایل دارد با بارسلونا قرارداد جدیدی امضا کند هنوز به توافقی با این تیم نرسیده است. ژاوی به بارسلونا هشدار داده که با مسی قراردادی جدید امضا کند زیرا نادیده گرفتن آن اشتباهی تاریخی برای بارسلونا خواهد بود.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، بازیکن اسطوره‌ای بارسلونا ژاوی گفته است که نیمار یک قرارداد جدید تمدید شده در نیوکمپ امضا کند، قراردادی که هر دو طرف به آن نیاز دارند.
 
ژاوی مطمئن است که بارسلونا یک قرارداد با این تیم امضا می‌کند ولی او به باشگاه هشدار داده که این قرارداد را به تعویق نیندازند. قرارداد موجود با این بازیکن 29 ساله در پایان سال 2017-2018 به پایان می‌رسد و هنوز یک توافق جدید با مسی بدست نیامده است.
 
ژاوی اینچنین گفت: من مطمئنم که مسی یک قرارداد جدید با بارسلونا امضا می‌کند. بارسلونا به او نیاز دارد. او به نظر من خوشحال به نظر می‌رسد وبالغ‌تر و آرام تر از همیشه به نظر می‌رسد. من نمی‌توانم ببینم که او تیمش را تغییر می‌دهد اما باشگاه باید سریعا وارد عمل شود. این یک اشتباه تاریخی برای بارسلونا است که قرارداد جدید با مسی امضا نکند. لیونل مسی بزرگترین بازیکن تاریخ است. اهمیت حضور او واضح است تا زمانی که او بازنشسته شود.

نظرات بینندگان