arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰

برخورد 12 خودرو در بزرگراه شهید یاسینی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
- سایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نوشت:

رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی و بی توجهی به آن هنگام رانندگی حادثه آفرید و باعث برخورد 12 دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر شد.

در این حادثه که ساعت 8:21 دقیقه صبح امروز در بزرگراه یاسینی، نرسیده به سه راه آزمایش رخ داد، ترمز ناگهانی یک دستگاه کامیون که در بزرگراه حرکت می کرد باعث برخورد خودرو سواری که در فاصله کمی از آن در حرکت بود به پشت کامیون شد و در همین هنگام برخورد تریلی دیگری با این خودرو موجب شد تا چندین خودرو دیگر هم درگیر این حادثه شوند. 

با اعلام این حادثه به ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 26، 32، 19، 57 و 71 همزمان راهی محل حادثه شدند. 

در جریان این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری در دم جان سپرد و سه سرنشین دیگر آن به شدت آسیب دیدند که با همکاری شهروندان و اورژانس تهران همراه با یک آسیب دیده دیگر این حادثه به مرکز درمانی منتقل شدند. 

در این حادثه علاوه بر یک دستگاه خودرو سواری آسیب فراوانی به یک دستگاه تریلی حامل میلگرد، یک دستگاه کامیون حامل مرغ، یک دستگاه کامیون حامل آب معدنی و یک دستگاه وانت بار وارد شد و دیگر خودروها با آسیب های جزیی روبرو شدند. 

به گفته امیر مهدیانی معاون منطقه 3 عملیات آتش نشانی تهران، آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات ایمنی و نجات ضمن اجرای عملیات ایمن سازی، برای پیشگیری از رخداد آتش سوزی و دیگر حوادث احتمالی، عملیات خارج کردن آسیب دیدگان و جابه جایی خودروهای آسیب دیده را انجام دادند. 

وی افزود: رخداد این حادثه باعث بسته شدن 3 ساعته مسیر شرق به غرب بزرگراه و ایجاد راه بندان بسیار سنگین شد. اجتماع شهروندان در محل حادثه نیز اجرای عملیات امداد و نجات را با دشواری روبرو کرده بود.
نظرات بینندگان