arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۵۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰

سردار ساجدی نیا: اغذيه فروشي‌ها فقط از اذان مغرب تا اذان صبح مي‌توانند فعاليت كنند

ماموران پليس پايتخت از ساعات اوليه امروز سه‌شنبه با حضور در اماكن عمومي نسبت به اجراي طرح ويژه ماه مبارك رمضان اقدام كردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
طرح ويژه پليس پايتخت براي ماه مبارك رمضان آغاز شد.

به گزارش ايسنا، ماموران پليس پايتخت از ساعات اوليه امروز سه‌شنبه با حضور در اماكن عمومي نسبت به اجراي طرح ويژه ماه مبارك رمضان اقدام كردند.

در اين طرح ماموران پليس ضمن بازديد از اغذيه‌فروشي‌ها و عرضه‌كنندگان مواد خوراكي، به واحدهاي متخلف تذكر دادند.

همچنين ماموران پليس تهران اعم از يگان‌هاي انتظامي و ترافيكي در سطح شهر، ضمن تذكر ارشادي به افراد و رانندگان متخلف، با مظاهر علني روزه‌خواري و افرادي كه اصرار بر تخلف داشتند برابر قانون برخورد كردند.

به گزارش ايسنا در طرح امروز، پليس به تعدادي از مسافران نيز در اين زمينه برخورد كرد و ضمن تذكر، آنها را به اماكن مجاز هدايت كرد.

سردار حسين ساجدي‌نيا، فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به همكاري خوب صنوف در اجراي «طرح ويژه پليس پايتخت براي ماه مبارك رمضان» به ايسنا گفت: گزارش‌هاي رسيده از سطح شهر حاكي از همكاري خوب مردم در اجراي اين طرح بوده است.

وي با اشاره به اين كه روزه خواري در ملاعام از نظر شرعي حرام و مصداق جرم مشهود بوده و قابل تعقيب است، افزود: متصديان هتل‌ها، ميهمان‌پذيرها، پايانه‌ها، فرودگاه و راه‌آهن صرفا براي مسافران خود مي‌توانند ضمن اخذ مجوز از مراجع ذيربط با رعايت شئون اسلامي و پوشش فضاي مربوطه فعاليت كنند.

ساجدي‌نيا همچنين از ارايه تسهيلات به اغذيه‌فروشي‌ها از بعد از اذان مغرب خبر داد و گفت: اين اصناف مي‌توانند تا پيش از اذان صبح بر اساس اعلام قبلي به فعاليت خود ادامه دهند و پليس همانند طرح اكران ويژه سينماها در ماه رمضان، امنيت آنها را تامين مي‌كند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ در عين حال از شهروندان خواست هرگونه تخلف صنوف را در ماه رمضان از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

سردار اسماعيل احمدي مقدم، فرمانده ناجا نيز چندي پيش گفت: روزه خواري در معابر و اماکن عمومي از نظر شرعي حرام و از نظر قانوني مصداق جرايم مشهود است.

براساس گزارش ايسنا، وي افزود: مردم ما مومن و متدين هستند و در اين ماه به حفظ شعائر اسلام مي‌پردازند، اما وظيفه داريم با هنجارشکنان بر اساس قانون برخورد کنيم.

احمدي مقدم در ادامه با بيان اينکه بيماري و مسافرت مجوزي براي تظاهر به روزه‌خواري در ملا عام نيست، گفت: نيروي انتظامي مانند هميشه تلاش مي‌کند، خدمات هر چه بيشتر و بهتري براي مردم داشته باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
0
0
‫اغذیه فروشی قبلأ به مشروب فروشی ها میگفتند،سردار عادتش ترک نشده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
0
0
پس مسافرا وغیر مسلمونا چکار کنن؟چی بخورن؟
چرا کاسه داغ تر از آش شدی سردار؟
یه مسافر یا کسی که به هر دلیلی نمی خواد روزه بگیره بره بشینه تو یه رستوران که شیشه هاش روزنامه زده هست غذا بخوره چه اتفاقی می افته؟
چرا زور می گی سرداررررررررررررررررررررررررررررر!
نظرات بینندگان