arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶

نیکزاد: شاکرم که جمنا تکلیف مرا مشخص می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: من به خاطر تکلیف به صحنه آمدم و از اینکه امروز تکلیف من را جمنا مشخص می کند، شاکر هستم.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، علی نیکزاد صبح روز پنجشنبه طی سخنانی در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در شهر آفتاب برگزار شد، اظهار داشت:  من آدم سیاسی نیستم و برخی هم به من زنگ زدند که در این جلسه حضور پیدا نکنم. به نظر می‌رسد که عده‌ای به رای‌آوری خودشان اطمینان کامل دارند اما من در این جلسه حاضر شدم؛ چراکه به تدین، ایمان و هوش جمنا اطمینان دارم و با اعتماد وارد این نشست شده‌ام.
 
وی افزود: تا به حال سابقه نداشته است که یک نیروی حزب‌اللهی از من دعوت کند و من این دعوت را رد کنم. اگر نیروهای حزب اللهی به سمت من آمده‌اند من به سمت آنان پرواز کرده‌ام.
 
وی با بیان این‌که «برای انجام یک اقدام و عمل انقلابی در خدمت جمنا هستم» گفت:  من به خاطر تکلیف آمدم و از این‌که امروز تکلیف من را جمنا مشخص می‌کند، شاکر هستم.
 
این عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان این اعتقاد که «در اداره امور کشور سوء تدبیر مشخص است»، گفت: به دلیل همین سوتدبیرهاست که ما دور هم جمع شده‌ایم تا فضا را عوض کنیم.
 
وی در پایان با اشاره به برنامه‌های خود برای انتخابات ریاست جمهوری و ایجاد بهبودی در وضعیت اقتصادی کشور، گفت: این درست نیست که مسئولان ما الگوی مسافرت‌های‌شان را جزیره کیش قرار دهند، کشور که فقط جزیره کیش نیست هر چند مسافرت به کیش اشکالی ندارد اما برای یک مسئول اشکال دارد همان طور که استفاده از فلان ماشین لوکس به خودی خود مشکلی ندارد اما برای مسئولان اشکال و ایراد دارد.
نظرات بینندگان