arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۰

جلوی سیم کارت های بین المللی باشگاه استقلال را می گیریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 خبرآنلاین نوشت : 

در پی انتشار خبری توسط علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال مبنی بر به بازار آمدن خطوط تلفن همراه آبی سل ، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی واکنش نشان داد. 
روز یکشنه 9 مرداد در مراسم جشن استقلالی ها علی فتح الله زاده از راه اندازی سیستم اپراتور تلفن ، آبی سل خبر داد.

بر اساس آنچه در اخبار انتشار پیدا کرد این اولین بار در ایران است که باشگاهی ایرانی صاحب سیم کارت اختصاصی می شود و این سیم کارت ها توسط اپراتوری انگلیسی پشتیبانی خواهند شد.

نکته جالب در این باره هزینه 660 تومانی مکالمات برای هر دقیقه است که تقریبا بیش از 10 برابر هزینه مکالمه با ایرانسل است.

یک روز پس از ادعای فتح الله زاده در رابطه به بازار آمدن آبی سل، لطف الله سبوحی، معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: « آبی سل اصلا ماهیت قانونی ندارد و آقای فتح الله زاده از خودش در آورده است. »

او ادامه داد: « هیچ گونه مجوزی در این رابطه صادر نشده است. فقط قرار بود  تعدادی سیم کارت برای حضو در اردو های خارجی توسط باشگاه استقلال وارد کشور شود که با این ادعای آقای فتح الله زاده جلوی آن هم گرفته خواهد شد. »

سبوحی با اشاره به اینکه وارد کردن سیم کارت برای تیم های ورزشی پیش از این هم اتفاق افتاده است گفت: « بسیاری از فدراسیون های ورزشی تعدادی سیم کارت وارد کشور می کنند تا هنگام اعزام کاروان های ورزشی، ورزشکاران در خارج بتوانند از این سیم کارت های بین المللی استفاده کنند. بنا براین درخواستی که باشگاه استقلال در این رابطه مطرح کرد، مشکلی نداشت چرا که پیش تر هم این اتفاق بار ها افتاده بود اما با حرف های اخیر آقای فتح الله زاده بی تردید جلوی همین اقدام هم برای باشگاه استقلال گرفته خواهد شد. »

او افزود: « هیچ گونه مجوزی در این رابطه صادر نشده است و هر گونه فعالیت در این زمینه توسط باشگاه استقلال غیر قانونی است. هرگونه خدمات برای ارائه تلفن همراه و فروش سیم کارت صرفا از طریق اپراتور های مربوطه صورت می گیرد. »

سبوحی به مردم توصیه کرد تحت هیچ شرایطی این سیم کارت ها را که توسط باشگاه استقلال به فروش خواهد رسید را خریداری نکنند چرا که غیر قانونی است و از عرضه آن جلوگیری خواهد شد.
نظرات بینندگان