arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۶۲۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۰

مجلس وارد ماجراي «آب بازي مختلط» شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئيس مجمع نمايندگان روحاني مجلس با انتقاد از آب بازي مختلط دختر و پسر در پاركهاي شمال تهران، گفت: ما پيگير اين هستيم تا مشخص كنيم كه باني و متصدي اين كار چه افراد و يا چه سازمان و نهادي بوده تا با آنها برخورد كنيم.

«محمد تقي رهبر» نماينده اصفهان در مجلس با تاكيد بر اينكه نمايندگان مجلس بشدت از اين موضوع انتقاد دارند، گفت: ما در مجلس به دنبال تكميل اطلاعات در اين زمينه هستيم.

نايب رئيس كميسيون حقوقي و قضايي مجلس به جهان نيوز افزود: با توجه به عكس هاي منتشر شده و اخبار رسيده، مي توان گفت كه اين مراسم با وضع بسيار زننده و بدحجابي برخي دختران و زنان همراه بوده كه قطعا بايد برخورد جدي صورت گيرد. وي گفت: كاملا مشخص است كه برخي در پي آن هستند تا هنجارشكني را يك مساله عادي جلوه دهند اما بايد مسؤولان هوشيار باشند و به موقع وارد عمل شوند.

گفتني است مدير عامل اراضي عباس آباد نيز در واكنش به بروز بي اخلاقي و اعمال منافي عفت در بوستان آب و آتش گفت كه نيروي انتظامي هم نمي توانست افراد هنجارشكن را متفرق كند.

بهنام اتابكي در گفتگو با فارس با بيان اينكه عده اي در يك هماهنگي قبلي در پارك آب و آتش حضور يافته و تصميم گرفته بودند روي يكديگر آب بپاشند، گفت: افرادي كه اقدام به آب  بازي كرده بودند، اصولا بدحجاب بودند و ما مجبور شديم آب پارك را قطع كنيم.اين اتفاق موجب انتقادهاي فراوان به عملكرد معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري تهران شده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هيچ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
0
2
ما به شما راي داديم به فكر سفره هاي خالي مردم باشيد ؟ يا اينكه تيم فوتبال جابجا كنيد و زمين تفكيك كنيد و كارخونه بزنيد و خودتون اولين سهامدار باشيد و به اب پاشي بازي كردن چندتا جوان فلسفه بافي كني؟
يعني مشكلاتمون حل شده؟ پس چرا ملت با چاقو افتادن به جون هم؟ بخداوندي خدا قسم ملت گرسنه و بيكار كه چاقو دستش باشه ، پير و جوان و دكتر و مهندس و قهرمان ايران و جهان و وكيل و نماينده نميشناسه ............
تا ريشه ي اين مسائل رو درست نكنيد بدتر ميشه و يروزي هم ميشنويم يكي از شما قرباني بعدي اين وحشيگري هاي منطقي! باشه .
چرا يه كارمند بانك قمه همراهش نيست؟ چون در جامعه احساس ميكنه شخصيت داره ، حتي كارگرم اينكارو نميكنه ، ولي با اينهمه بيكاري .....
خدايا ، آنها ميگويند تو هستي و در آشكار رفتاري ميكنند كه نشان ميدهد باور دارند تو نيستي ....
هست بودنت را بار ديگر به رخ جهان بكش ... آمين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
آمين
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
0
1
نمایندگان مجلس بهتراست به مشکلات فراوان مردم رسیدگی وفکر کنند نه به آب بازی چندتاجوان یا بچه مگر قانون وجود ندارد یا این مسئله حیاتی است ؟ که مجلس وقت بگذارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
0
1
اگه اين توانايي رو در مورد قتل مرحوم داداشي بكار مي گرفتيد بهتر بود. ضمنا آهنگهاي دم انتخابات هم شنيدني است شوراي نگهبان هم بشنو.
ميرزا قلمدون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
0
2
الحمدالله رب العالمين، تو اين مملكت همه چيز درست وبه جاي خودش باقي ميباشد،تمامي گرفتاريها،مشكلات،معضلات،كمبودهاي آحاد جامعه توسط مجلس بررسي و رفع شده،
امنيت وآسايش هموطنان با پيگيري نمايندگان مجلس برقرار شده ، خوب وقتي هيچ مسئله غامص ولاينحلي باقي نمانده؟؟؟
نمايندگان مجترم كه نميتوانند بيكار بمانند، بايد يك گوشه كارو بگيرن!!!!
نظرات بینندگان