arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۶۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۰۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۰

اين بار شعور کاربران نشانه گرفته شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ايرج وفايي: کاربران مرورگر نام آشنا و قديمي مايکروسافت سال هاست که آگاهانه يا ناآگاهانه با باگ ها و حفره هاي امنيتي «اينترنت اکسپلورر»( IE ) کنار آمده و چشم بر کاستي هاي آن بسته اند.

به گزارش انتخاب؛ اگر همچنان از « IE6 » استفاده مي کنيد شايد با اطلاع از اين که کاربران «اينترنت اکسپلورر» «کم هوش تر» از ديگران هستند! سر خورده شده و و تصميم به تغيير ذائقه و رفع هر گونه ترديد در اين زمينه بگيريد.

بر پايه يافته هاي پژوهشي جديد، بهره هوشي کاربراني که از نگارش 6 «اينترنت اکسپلورر» استفاده مي کنند به ندرت از 80 بالاتر مي رود و در در رده بندي کاربران مرورگرهاي گوناگون، در شمار کم هوش ترين ها قرار مي گيرند!

ميانگين بهره هوشي کاربراني که از گوگل کروم و فايرفاکس استفاده مي کنند به حدود 110 مي رسد. کاربران «اپرا» هم با بهره هوشي نزديک به 120 صدرنشين هستند.

در اين پژوهش - که توسط مؤسسه مشاوره و روان سنجي کانادايي « AptiQuant » انجام شد- بهره هوشي يا « IQ » افراد بر پايه آزمونهاي خاصي سنجيده شد.

پيش از اين مايکروسافت اعلام کرده بود تمامي نسخه هاي «اينترنت اکسپلورر» به دليل وجود آسيب پذيري هايي در معرض هک شدن قرار دارند و همه 900 ميليون کاربر اين مرورگر را به نصب يک وصله امينتي براي ارتقاي امنيت IE فراخوند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
0
0
این موسسه ها فقط برای پر کردن جیب خود این حرفهای مزخرف رو میزنن.
IRAN
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
0
1
ولي يه چيزي رو راست ميگن :
اونم اينكه اينترنت اكسپلورر يكي از مضخرفترين مرورگرهاي دنياست!
نظرات بینندگان