arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۶۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۷ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۰

ایران می خواست بحرین را اشغال کند/ معترضین در ایران به خاطر عدم اشغال بحرین، انقلاب می کنند!

روزنامه ضد ایرانی السیاسیه کویت با طرح این ادعا که"ایران قصد اشغال بحرین را داشت" نوشت: کشورهای شورای همکاری خلیج فارس تلاش ایران برای اشغال بحرین را با برداشتن گام های قاطع، عقیم کردند!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه ضد ایرانی السیاسیه کویت با طرح این ادعا که"ایران قصد اشغال بحرین را داشت" نوشت: کشورهای شورای همکاری خلیج فارس تلاش ایران برای اشغال بحرین را با برداشتن گام های قاطع، عقیم کردند!

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR، "عایشه الرشید" یک فعال سیاسی می گوید: ایران پس از اینکه کشورهای حاشیه خلیج فارس موضع محکمی علیه توسعه طلبی این کشور گرفتند، شوکه شد!

وی در ادامه گفت: تعجب و بهت ایران به خاطر این بود که به بیانیه های میانه رو این کشورها عادت کرده بود.

این فعال سیاسی به روزنامه السیاسه گفت: عدم توانایی ایران برای تکمیل برنامه های توسعه طلبانه اش شکستی بزرگ برای آنان محسوب می شود. مخصوصا اگر ما نگاهی نزدیک به اقتصاد رسانه و سرمایه گذاری های اقتصادی انها بیندازم متوجه می شویم که آنها در تلاش برای انجام اقدامات توسعه طلبانه هستند.

وی می گوید: ایران قرار بود که اساس استراتژی های اینده اش را بر پایه موفقیت در طرح توسعه طلبانه اش در بحرین ایجاد کند اما این اتفاق به دلیل موضع متحد کشورهای حاشیه خلیج فارس رخ نداد.

الرشید گفت: ایران از اینکه دید عمان که روابط خوبی با این کشور دارد از بحرین در کنار قطر و حتی سوریه حمایت کرد، به شدت شوکه شد.

وی اضافه کرد: همه ی کشورهای شورای همکاری از حقوق خود استفاده کرده تا نیروهای سپر جزیره را در بحرین مستقر کنند.

الرشید در ادامه تحلیل عجیب می گوید: شکست برنامه های ایران در بخرین باعث تحریک معترضین در ایران خواهد شد تا علیه حکومت جمهوری اسلامی انقلاب کنند!

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR، وی در ادامه هشدار داد و گفت: ایران دوباره برنامه هایی برای نفوذ به منطقه از طریق کویت را شروع کرده است.

وی گفت: ما نیاز داریم که رهبران شورای همکاری و کویت اقدامات امنیتی خود را اقزایش دهند زیرا این احتمال وجود دارد که ایران برای پروژه خود دست به خشونت بزند که به دور از اصول اسلام و دموکراسی است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
6
6
چقدر بد بخت شدیم این .. در مورد ما نظر میدن اون از عراق که بدهیشو نمیده بهش بدهکار هم شدیم اینم ازین ....
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
6
4
اگر بفرض محال، ايران بخواهد بحرين را اشغال کند از شما .... اجازه نخواهد گرفت و شما هم مرد ميدان نيستيد که مقابل ايران بايستيد.
نظرات بینندگان