arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۷۱۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۰

پس از شعیب و محمود کبیر/ احمدی نژاد، مختار هم شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سایت الف متعلق به احمد توكلی نوشت:

در دور و اطراف رئیس جمهور، آدم هایی هستند كه می توان آنها را در گروهی به نام "گروه غلط" گرد آورد.

آدمهایی صاحب مرام و تفكری منحرف و البته غلط كه وجودشان همواره در كنار دولت سبب ساز حاشیه های فراوان و انتقادات گوناگونی به شخص رئیس جمهور بوده است.

آنها در راستای تفكرات غلط خود، منشی دارند كه در آن همواره سعی كرده اند از روی تملق و البته انحراف، شخص رئیس جمهور را با القاب متفاوتی خطاب و با چهره های تاریخی مشابه كنند.

همین افراد بودند كه یك روز احمدی نژاد را شعیب بن صالح ذكر شده در روایات آخرالزمانی نامیدند و بر این كار خود نیز طی چند سال اصراری عجیب و ابلهانه ورزیدند.

آنها در این زمینه حتی مستندی را در قالب لوح فشرده نیز منتشر كردند كه طی آن شبهاتی پیرامون دوران آخرالزمان و البته شعیب بن صالح بودن احمدی نژاد مطرح می شد.

این ماجرا با دستگیری تعدادی از عوامل این ماجرای كذایی و البته روشنگری خواص و علما تا حدی خاتمه یافت.

در ماجرای دیگر، این، یكی از مدیران ارشد دولتی در یكی از استان ها بود كه در ماجرای جلسه اخیر مدیران اجرایی دولت در پایتخت به ناگاه از انتهای جلسه فریاد برآورد و احمدی نژاد را در مقایسه با كوروش كبیر، محمود كبیر خطاب كرد.

مسئله ای كه اگرچه عده ای گفتند با ناراحتی رئیس جمهور مواجه شده است اما خبری قطعی در این زمینه به دست كسی نرسید.

پر واضح آنكه صحبت ما در مورد رئیس جمهوری است كه برخوردهای قاطع و بدون تعارفش با مدیران متخلف زبانزد خاص و عام است و حتی در رسانه ملی نیز تبلور یافته.

و اینك در ماجرای سوم شاهدیم كه باز هم رگه های جریان غلط، در اقدامی دیگر، رئیس جمهور ایران را به حساب خودشان و با دلیل و مدرك به مختار ثقفی كه آخرین قسمت سریال جذابش هفته گذشته پخش شد، تشبیه كرده اند.

البته این تمام پرونده این قشر از گروه غلط نیست.

آنها در یك اقدام دیگر نیز لیدر اصلی گروه غلط را به شهید آوینی تشبیه كرده بودند. و یا همینطور خیزش های مردمی در مصر و تونس را نیز با روایت هایی مبنی بر قیام های آخرالزمان تطبیق دادند.

اما نكته ای كه در میان تمامی روندهای غلط این آدم ها جای سوال دارد این است كه چرا احمدی نژاد در مقابل آنان موضعی صریح نمی گیرد؟

چرا رئیس جمهور به علن بیان نمی كند كه از تملق و چاپلوسی بیزار است تا این مگسان گرد شیرینی بیش از این فرصت ظهور و بروز پیدا نكنند؟

انتظار است كه رئیس جمهور محترم نسبت به برخی حواشی پیرامونی خود و گروه غلط بیش از این سكوت اختیار نكند و نگذارد كار به جایی برسد كه همچون ماجرای خانه نشینی 11 روزه، باز هم این احمدی نژاد باشد كه در مظانّ بی توجهی و تغافل قرار می گیرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
J.V.K
|
UNITED STATES
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
1
2
من نظری ندارم حتما همین جوریه
عاطفی فرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
2
1
این تملق های ناراست راکه موکلانتان برای موقعیتتان به شما می گویند این ها رادرردیف حامیانتان می گذاریدوبعدهاتأییدی می شود درامتیازات شما برای پرتاب شدن به قدرت بعدی که اگر یک پله پایین تر قرار بگیرید زمین وزمان را به هم میدوزید وسفارت خانه های روس وانگلیس را به تحریک یکدیگر به وجد می آورید!حالا یک استانداری یک تشبیهی کرده درزمان خود درست گفته .مگرکوروش کبیر، داریوش کبیر ،امیر کبیر پس از هزاران وصد سال بعدالقابی نبوده که این ملت به آنها داده است ؟چرا باید پس از مرگ خدمتگذاران القاب به آنها داده شود؟درزمان حیات باید تجلیل شوند.همانطور که امام خمینی وامام خامنه ای دراین زمان برای اصلاح جامعه خدمت کرده اند .شماهاو قبیله هاتان از برکت این شخصیت های پاک ونجیب است که تریبون بدست گرفته اید ودرسایه قدر ت زندگی وسفرهای اشرافی را ادامه می دهید ورقبای تان گاه خانه نشین وگاه به میدان می آورید وخانه ملت را ورزشگاه درست کرده اید که اگر سایه علما وحضرت خامنه ای برسر این ملت نباشد سایه شوم انگلیس وایادی اش را در تقسیم ایران خدای نکرده شاهد شد.
يكي ديگه
|
-
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
0
2
.... را ستايش خوش آيد، چون لاشه كه در كعبش دمي ، فربه نمايد
بيسواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
1
0
اي آقا آيا كسي را سراغ كه از تملق وچاپلوسي بدش بياد؟
دلبر..
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
0
1
انقدر القاب مختلف برای ایشان درنظر گرفتیم ....وایشان هم به هیچکدامشان ...نه...نگفت.!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
0
1
اگر دوست نداشت که نهیب میزد بس است. نتیجه اینکه اینگونه القاب میچسبد و خوشایند ایشان است..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
0
1
دکتر مهدی خزعلی چندین وقت پیش مطلبی در مورد روانشناسی شخصیتی احمدی نژاد نوشته بود که در سایت ایشون موجوده. اگر مطالعه بفرمایید به جواب سؤالی که در آخر مطرح کردید میرسید.
هيچ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
0
0
مگسانند گرد *شيريني* رو خوب اومده ......
نظرات بینندگان