arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۷۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۳ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰

کاشاني: نمي دانم ما به هواداران خط مي دهيم يا ديگران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست باشگاه پرسپوليس در واکنش به شعار هواداران گفت: آخر نفهميدم ما به تماشاگران خط مي دهيم يا فرد ديگري. حبيب کاشاني پس از تساوي يک بر يک پرسپوليس برابر ملوان عنون کرد: درست است که در اين ديدار امتياز لازم را به دست نياورديم، اما از لحاظ خلق موقعيت توانستيم خوب کار کنيم. البته خوب بازي کردن چيزي را عوض نمي کند و ما در اين ديدار امتياز را از دست داديم و بايد علاوه بر زيبا بازي کردن به دنبال پيروزي هم باشيم.

وي ادامه داد: بازيکنان پرسپوليس زمان کمي براي ريکاوري داشتند و تغييرات در اين ديدار عمدتاً تاکتيکي نبود بلکه به علت مصدوميت هاي ايجاد شده اتفاق افتاد. بعد از اردوي ترکيه بازيکنان ما مصدوم شدند، ولي فرصت اندکي براي ريکاوري داشتند و اين موضوع باعث شد که در بازي آنها تأثير بگذارد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره اينکه پس از دريافت گل تماشاگران پرسپوليس علي دايي را تشويق کردند، خاطرنشان کرد: آخر نفهميدم ما به تماشاگران خط مي دهيم يا فرد ديگري. اگر ما خط مي دهيم خيلي خوب است که به تماشاگران مي گوييم بر عليه باشگاه شعار دهند اگر هم شخص ديگري خط مي دهد که من نمي توانم اظهار نظر کنم.

وي ادامه داد: هواداران هميشه حرف حق را مي زنند و تشويق آنها ربطي به کانون هواداران ندارد، بلکه حرکتي خودجوش بود. به نظرم لزومي نداشت که اين اتفاق رخ دهد. البته سرمربي محترم سابق تيم پرسپوليس سال گذشته زحمت کشيده بود.

کاشاني با اشاره به شکست پرسپوليس در 2 ديدار رفت و برگشت در فصل گذشته تصريح کرد: ما در ديدارهاي رفت و برگشت هاي سال گذشته برابر همين تيم ملوان شکست خورديم، اما در هر صورت حق طبيعي هوادار است که فقط به دنبال پيروزي باشد، زيرا آنها از نقاط دور خود را به ورزشگاه مي رسانند و فقط کسب 3 امتياز را از تيم محبوب خود طلب مي کنند.

کاشاني خاطرنشان کرد: هميشه بازي اول سخت است و هرچند من هم اکنون از ساير نتايج باخبر نيستم اما مي دانم که در ديدارهاي ديگر نيز شرايط به همين گونه بوده است. ما از 20 خرداد که رقابت هاي فصل گذشته پايان يافت ريکاوري خوبي را پشت سر نگذاشتيم. باز هم تأکيد مي کنم که ما در دو ديدار رفت و برگشت سال گذشته برابر ملوان شکست خورديم و در ديدار اين تيم فقط يک موقعيت داشت و آن را تبديل به گل کرد. مطمئن باشيد پرسپوليس قابليت هاي بيشتري دارد و در آينده به آن دست خواهد يافت.

سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره تحمل کم تماشاگران و تغيير موضع آنها يادآور شد: حق طبيعي هوادار است که به دنبال پيروزي تيمش باشد. من هميشه حق را به آنها مي دهم زيرا آنها هزينه کردند و کمترين توقع اين است که تيمشان به پيروزي دست يابد.

کاشاني درباره اينکه تماشاگران علي دايي را تشويق کردند، عنوان کرد: به من گفته اند اسم ايشان را ديگر نياورم ايشان براي پرسپوليس زحمت کشيدند و طبيعي است که چنين اتفاقي بيفتد به نظرم اين کار هواداران مي تواند يک نوع اعتراض باشد اما موضوعي که وجود دارد بايد فرصت لازم را به يک مربي داد. سال گذشته اتفاقاتي رخ داد که سعي کردم عدالت را رعايت کنم. اگر در دو ديدار رفت و برگشت باختيم از سرمربي حمايت کردم و اگر چهارم شديم باز هم حمايت خود را دريغ نکردم.

وي درباره حضور حميد استيلي گفت: مطمئن باشيد که نواقص را برطرف خواهيم کرد و قول مي دهم که روزبه روز بهتر خواهيم شد با حميد استيلي به موفقيت دست خواهيم يافت و فقط نياز به فرصت داريم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره اينکه باشگاه پرسپوليس کمک سعيدلو را 4/5 ميليارد عنوان کرده درحالي که سعيدلو 5/5 ميليارد گفته است، خاطرنشان کرد: زماني که ايشان اين مبلغ را اعلام کردند من دستور دادم تا ريز مبالغ را برايم بياورند شايد اين مبلغ با احتساب تعميرات لازم صورت گرفته است. بايد بررسي کنيم و اين موضوع را اعلام خواهيم کرد.تاکيد مي کنم اگر سعيدلو اعلام کرده 5/5 ميليارد است حتما ما هم بررسي مي کنيم و اين موضوع را به اطلاع رسانه ها و مطبوعات خواهيم رساند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
0
0
توبه بر لب سبحه بر کف .....! ترو حضرت عباس دست از سر پرسپولیس بردار بذار یه دلسوز کاربلد بیاد تا حرمت اینهمه هوادار رو حفظ بشه .... طیب ا...
نظرات بینندگان