arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۰۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰

استقلال و سپاهان هم به تساوی رضایت دادند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
درآخرین بازی هفته نخست لیگ برتر فوتبال، تیم کهکشانی استقلال برابر سپاهان در اصفهان به تساوی رضایت داد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت 22:30 چهارشنبه شب در حضور 12 هزار تماشاگر ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به تساوی رسید.

در نیمه اول این دیدار آرش برهانی می‌توانست در 2 موقعیت استقلال را از حریف اصفهانی پیش بیندازد که هر 2 فرصت با بی‌دقتی به هدر رفت. در ادامه و در نیمه دوم این دیدار محسن یوسفی در دقایق ابتدایی این نیمه یک فرصت مسلم گلزنی دیگر را برای شاگردان مظلومی از دست داد. ضمن اینکه در همین دقایق آرش برهانی در یک موقعیت مشکوک دروازه سپاهان را باز کرد که کمک‌داور این گل را آفساد اعلام کرد.


در ادامه مسابقه سپاهان در دقیقه 64 با یک پرتاب اوت و در شلوغی محوطه جریمه استقلال توسط فاویو جان‌واریو به گل رسید تا سپاهان یک بر صفر از حریف پیش بیفتد. در ادامه همین نیمه اصفهانی‌ها بلافاصله پس از گل چند موقعیت دیگر را هم ایجاد کردند که این فرصت‌ها به گل تبدیل نشد.

شاگردان مظلومی برای جبران گل خورده بر توپ و میدان مسلط شدند که در نهایت حملات دامنه‌دار استقلالی‌ها در دقیقه 85 با فرصت‌طلبی آرش برهانی به ثمر نشست تا آخرین دیدار هفته اول فصل یازدهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

به این ترتیب استقلال که طی سال‌های اخیر هیچ‌گاه نتوانسته بود سپاهان را در فولادشهر اصفهان شکست دهد در یک دیدار دیگر هم موفق به انجام این کار نشد تا طلسم فولادشهر همچنان برای آبی‌پوشان تهران در مصاف با زردپوشان نصف‌جهان تداوم داشته باشد.


محسن قهرمانی داور این دیدار به آرش برهانی و اسماعیل شریفات از استقلال و احمد جمشیدیان از سپاهان کارت زرد نشان داد. داور مسابقه همچنین در دقیقه 90 به دلیل استفاده شریفات از دستش برای کنترل توپ با کارت زرد دوم و نشان دادن کارت قرمز این بازیکن استقلال را از میدان اخراج کرد.
نظرات بینندگان