arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۷۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۷ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰

تساوي استقلال مقابل سپاهان در اصفهان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آخرين ديدار هفته اول فصل يازدهم ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران با تساوي يك بر يك به پايان رسيد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، ديدار تيم‌هاي سپاهان و استقلال از هفته اول رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران از ساعت 22:30 چهارشنبه شب در حضور 12 هزار تماشاگر ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد كه اين ديدار در نهايت با تساوي يك بر يك به تساوي رسيد.

در نيمه اول اين ديدار آرش برهاني مي‌توانست در 2 موقعيت استقلال را از حريف اصفهاني پيش بيندازد كه هر 2 فرصت با بي‌دقتي به هدر رفت. در ادامه و در نيمه دوم اين ديدار محسن يوسفي در دقايق ابتدايي اين نيمه يك فرصت مسلم گلزني ديگر را براي شاگردان مظلومي از دست داد. ضمن اينكه در همين دقايق آرش برهاني در يك موقعيت مشكوك دروازه سپاهان را باز كرد كه كمك‌داور اين گل را آفساد اعلام كرد.

در ادامه مسابقه سپاهان در دقيقه 64 با يك پرتاب اوت و در شلوغي محوطه جريمه استقلال توسط فاويو جان‌واريو به گل رسيد تا سپاهان يك بر صفر از حريف پيش بيفتد. در ادامه همين نيمه اصفهاني‌ها بلافاصله پس از گل چند موقعيت ديگر را هم ايجاد كردند كه اين فرصت‌ها به گل تبديل نشد.

شاگردان مظلومي براي جبران گل خورده بر توپ و ميدان مسلط شدند كه در نهايت حملات دامنه‌دار استقلالي‌ها در دقيقه 85 با فرصت‌طلبي آرش برهاني به ثمر نشست تا آخرين ديدار هفته اول فصل يازدهم ليگ برتر با تساوي يك بر يك به پايان برسد.
به اين ترتيب استقلال كه طي سال‌هاي اخير هيچ‌گاه نتوانسته بود سپاهان را در فولادشهر اصفهان شكست دهد در يك ديدار ديگر هم موفق به انجام اين كار نشد تا طلسم فولادشهر همچنان براي آبي‌پوشان تهران در مصاف با زردپوشان نصف‌جهان تداوم داشته باشد.

محسن قهرماني داور اين ديدار به آرش برهاني و اسماعيل شريفات از استقلال و احمد جمشيديان از سپاهان كارت زرد نشان داد. داور مسابقه همچنين در دقيقه 90 به دليل استفاده شريفات از دستش براي كنترل توپ با كارت زرد دوم و نشان دادن كارت قرمز اين بازيكن استقلال را از ميدان اخراج كرد.

*تركيب استقلال:
سيدمهدي رحمتي- حنيف عمران‌زاده - كيانوش رحمتي (ميثم حسيني) - علي حمودي - پژمان منتظري - مجتبي جباري - اسماعيل شريفات - آرش برهاني- جواد شيرازد - آندرانيك تيموريان (حميد عزيززاده) - محسن يوسفي (فرهاد مجيدي).
سرمربي: پرويز مظلومي
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
0
0
یعنی سپاهان خوب در رفت از یک باخت افتضاح. انصافا برای شروع فصل استقلال بد بازی نکرد. ضمنا این گز ارشگر اصفهانی روی اعصاب آدم راه میرفت اینقدر حرفهای نامربوط میزد.
نظرات بینندگان