arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۸۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۲ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰

پرداختن برنامه شوک به حادثه خمینی‌شهر اشاعه فحشاست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خانه ملت نوشت:

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از بررسی حادثه خمینی شهر در برنامه شوک، پرداختن به این موضوع را موجب اشاعه فحشا خواند "محمدجواد ابطحی"افزود: برنامه شوک که غالبا به مسائل اجتماعی می‌پردازد، گویا قرار است به حادثه  تجاوز در خمینی شهر بپردازد، که این خود به نوعی موجب اشاعه فحشا می‌شود.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، با بیان اینکه مسئولان و نماینده خمینی‌شهر قرار گرفته است، گفت: قرار بود بیش از این، رسانه‌ها و به خصوص صدا و سیما به این مسئله ورود پیدا نکنند زیرا باعث دامن زدن به این حادثه می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد:در جلسه کمیسیون سیاسی دولت توافق شد که روستای اصغرآبادی خمینی شهر در تقسیمات کشور به شهر تبدیل شود.

حدود دو ماه پیش یعنی در خرداد ماه سال جاری، در حادثه تجاوز گروهی خمینی شهر، ۱۲ نفر از جوانان این شهرستان که گفته می شود حداکثر ۲۵ سال سن داشتند، با حمله به باغی؛ دست و پای مردان را بستند و پس از انتقال زنان به باغ دیگری به آنها تجاوز کردند. انصاری، رئیس کل دادگستری اصفهان پس از یک ماه اعلام کرد ۵ زوج جوان و دو خواهر و برادر قربانیان این جنایت بودند. گفته می شود ۱۱ نفر از جنایتکاران دستگیر شدند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
1
14
همچی ارومه من چقدر خوشحالم .....
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
0
15
نتیجه بایکوت و سرپوش گذاشتن روی جرایم مختلف باعث بوچود آمدن این وضع در جامعه است. این روشنگریها مثال واکسن بیماری است ممکن است بعد از تزریق دچار تب و سردرد گذرا بشویم ولی فایده اش این است که از ابتلا به بیماری صعب العلاج جلوگیری میکند
نظرات بینندگان