arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۹۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۰

مجازات عجيب يک خانواده در ترکيه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
يك دختر دانش‌آموز محجبه در تركيه بدليل ممانعت مسؤولان مدرسه از ورود وي با حجاب اسلامي به مدرسه مجبور به ترك تحصيل شد و بدليل غيبت وي از مدرسه خانواده‌اش به پرداخت جريمه نقدي محكوم شدند.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، روزنامه "ملي گازته" تركيه نوشت: خانواده يك دختر دانش آموز محجبه در تركيه كه به دليل ممانعت مسؤولان مدرسه، از حضور با حجاب اسلامي در كلاس درس محروم شده و نتوانسته بود در كلاس ها حضور يابد، به دليل غيبت دخترشان به پرداخت جريمه نقدي سنگين محكوم شدند.

يك دختر دانش آموز محجبه در شهر آداناي تركيه به دليل ممانعت مسؤولان مدرسه از ورود وي با حجاب اسلامي به كلاس درس مجبور به ترك تحصيل و خانه نشين شد.

از سوي ديگر مسؤولان مدرسه به دليل غيبت اين دانش آموز از وي به فرمانداري شكايت كردند. فرمانداري نيز در واكنشي جالب و بدون بررسي ابعاد و دلايل عدم حضوي اين دانش آموز مسلمان منجمله ممانعت مسئولين مدرسه، اقدام به جريمه نقدي خانواده اين دختر كرد و بابت هر روز غيبت مبلغ ۱۵ ليره جريمه لحاظ كرد.

پدر اين دختر دانش آموز در واكنش به تصميم فرمانداري تصريح كرد كه مسؤولان مدرسه از ورود دخترش به مدرسه صرفا به دليل داشتن حجاب اسلامي ممانعت كرده اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
0
1
پدره دروغ گفته به خاطر فرار از جريمه و تحريك احساسات عمومي اين حرفو زده !!! از يك جاي معتبر شنيدم !!!! چيه حسوديتون ميشه شما ندارين؟؟؟؟!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
0
1
دروغه
نظرات بینندگان