arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۹۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰

وقتی لاریجانی فك برادرزن رو پایین آورد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جلسه چهارشنبه گذشته مجلس شورای اسلامی در خصوص رای اعتماد به 4 وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارتخانه های «كار، تعاون، رفاه اجتماعی»، «صنعت، معدن، تجارت»، «نفت» و «ورزش و امورجوانان» یك حاشیه بسیار جالب داشت.

به گزارش انتخاب به نقل از آینده، این بار هم زمانی كه تعدادی از نمایندگان هنگام شمارش آرا كنار میز هیئت رئیسه بودند، بعضا متوجه نبودند كه صدایشان از طریق بلندگوی آنجا مستقیما روی آنتن رادیو فرهنگ می رود و همه صدایشان را خواهند شنید.

در پخش مستقیم مشروح این جلسه از رادیو فرهنگ حین شمارش آرا، برخی نمایندگان كه در حال شوخی بودند یكی از آنها گفت: ولی امروز رییس سنگ تموم گذاشت ها! همچین اومد ... فك برادرزن رو آورد پایین! و بعد با خنده گفت: مطهری اومد بالا گفت: من خونه حسابش رو میرسم».
 

 
گفتنی است دكتر علی مطهری، برادر همسر دكتر علی لاریجانی است كه در جلسه رأی اعتماد به عنوان مخالف رستم قاسمی - وزیر پیشنهادی نفت- نطق كرد و گفت:مخالفت من با روند ورود نظامیان به قدرت سیاسی و دولت است و این را برای كشور مضر می‌دانم.

پس از آن آقای لاریجانی در رد سخنان مطهری مطالبی را ایراد كرد. وی تلقی مطهری و نگرانی وی در پیوند نظامیان با مسئولیت​های نفتی و سیاسی را نادرست خواند و گفت: اگر كسی در دوره جنگ مسئولیت داشته، خبط كه نكرده است. باید افتخار كرد كه این افراد همچنان مسئولیت​هایی را می پذیرند و من مطلعم كه ایشان مدت​ها مخالف پذیرش این مسئولیت بود و فرمانده سپاه هم مخالف بود و حتی در مشورت، من هم به ایشان گفتم كه نگران ادامه فعالیت قرارگاه هستم كه در غیاب شما چطور به فعالیتش ادامه خواهد داد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
1
17
مطهری:همیشه حق گو چه بنفعش باشه چه به ضررش
لاریجانی:همیشه یکی به نعل کوبیده یکی به میخ
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
هر دو مشخصه خط دوم را دارند
نظرات بینندگان