arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰

كاهش دماي تهران تا اواسط هفته جاري

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مديركل پيش‌بيني سازمان هواشناسي كشور گفت: تهران تا اواسط هفته جاري كاهش دما را تجربه خواهد كرد.

به گزارش انتخاب، عبد‌الرضا اميدوار شهري در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: آسمان امروز تهران صاف همراه با وزش باد در ارتفاعات با افزايش ابر و بارش پراكنده پيش‌بيني مي‌شود همچنين تهران تا اواسط هفته جاري كاهش دما را تجربه خواهد كرد؛ بيشينه و كمينه دماي تهران نيز امروز 38 درجه و 24 درجه سانتيگراد است.

وي ادامه داد: تا هفته جاري براي نوار شمالي كشور به تناوب افزايش ابر همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پيش‌بيني مي‌شود كه شدت بارش‌ها در سواحل جنوبي درياي خزر است.

اميدوار شهري عنوان كرد: روند كاهش دمايي كه از ديروز در كشور و مناطق شمالي آغاز شده است در تهران با تأخير زماني 10 تا 15 ساعته اتفاق مي‌افتد به‌گونه‌اي كه شيب كاهشي دما تا سه‌شنبه اين هفته ادامه خواهد داشت ولي از سه‌شنبه به بعد حالت نرمال خواهد داشت ضمن اينكه در نيمه شمالي كشور نيز اين كاهش دماي پيش‌بيني مي‌شود همچنين كمترين دماي تهران در روز سه‌شنبه حدود 36 درجه خواهد بود.

مديركل پيش‌بيني سازمان هواشناسي كشور گفت: آسمان تهران در روز يك‌شنبه(فردا) با وزش باد در بعدازظهر با افزايش ابر در ارتفاعات و رگبار و رعد و برق پيش‌‌بيني مي‌شود و بيشينه و كمينه دماي هواي تهران به ترتيب 37 و 23 درجه سانتيگراد خواهد بود.

وي خاطرنشان كرد: در روز دوشنبه آسمان تهران نيمه ابري با وزش باد در ارتفاعات با رگبار باران همراه خواهد بود ضمن اينكه بيشينه و كمينه دماي هواي تهران 36 و 22 درجه سانتيگراد پيش‌بيني ‌مي‌شود.
نظرات بینندگان