arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۰

با گذشت 6 روز از ماه رمضان ؛ سبد کالايي کارمندان در حد شعار ماند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با گذشت 6 روز از ماه مبارک رمضان، مديرکل تأمين و توزيع وزارت بازرگاني گفت: بودجه سبد کالايي کارمندان هنوز تأمين نشد است.

يدا... صادقي اظهار داشت: مشکل سبد کالايي از ديد ما عدم ابلاغ بودجه آن است.معاونت برنامه ريزي وزارت بازرگاني در آستانه ماه مبارک رمضان وعده اختصاص سبد کالايي ارزاق به کارمندان را داده و قرار بود اين معاونت اعتبار را تأمين و براي تصميم گيري به ستاد هدفمندي يارانه ها ارائه کند، اما با وجود اينکه گفته مي شود، کالاهاي وعده شده آماده است، اما هنوز تأمين اعتبار نشده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
0
1
من نمی دونم این حضرات یک کاری رو که نمی خواهند انجام بدهند ، چرا اینقدر تو بوق و کرنا میدمند !!!!!!
خوب از اولش هم شتر دیدی ندیدی !!
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
0
0
" سبد کالایی " پیشکش آقایان !
سالهاست که در کشور ما ، ماه مبارک رمضان با گرانی مضاعف عجین شده و در جوار این ماه پرفیض و مبارک ، سفره های بسیاری از هموطنان عزیزمان از معمول ترین خوراکی ها نیز تهی است . به خدا در شان جامعه اسلامی نیست که چنین باشد . افزایش بی رویه قیمت
مواد غذایی مختلف در همین چند روز اخیر ، تاسف آور است و عدم نظارت ها ، بی تدبیری ها و سوء مدیریت های برخی مسئولان از یک سو و بی انصافی ، زیاده خواهی و اجحاف عده ای از کسبه از سوی دیگر ، عرصه را بر مردم روزه دار تنگ کرده است . به راستی چه کسی دین بر گردن دارد و باید پاسخگو باشد ؟ چه کسی ؟
نظرات بینندگان