arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۰۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

ترامپ: اسلحه‌داران آمریکایی حالا یک دوست حقیقی در کاخ سفید دارند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس جمهوری آمریکا طی مراسمی خطاب به دارندگان اسلحه در کشورش گفت که 8 سال تعرض به حقوق اسلحه داران این کشور به پایان رسیده و حالا آن ها یک دوست و حامی حقیقی در کاخ سفید دارند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز جمعه طی مراسمی در انجمن ملی اسلحه داران آمریکایی گفت که 8 سال دولت باراک اوباما رییس جمهوری سابق این کشور حقوق مسلم صاحبان اسلحه در این کشور تضییع شده است.
وی در این مراسمی که در تالار گرد همایی های آتلانتا برگزار شد، افزود که حالا با حضور او در کاخ سفید این دوران به سر رسیده و آن ها یک دوست و قهرمان حامی در کاخ سفید دارند.
 
وی اضافه کرد که او طرح های بی شماری را برای حمایت از حفظ حقوق اسلحه داران آمریکایی در دست تنظیم دارد.
رییس جمهوری آمریکا که در طول مبارزات انتخاباتی خود از حمایت گسترده انجمن ملی اسلحه داران کشورش برخوردار بود، یک روز قبل از پایان گرفتن صد روز اول ریاست جمهوری خود از حمایت و رای آن ها در انتخابات قدر دانی کرد و رقبای دموکرات خود را که به گفته او خیال شرکت در انتخابات آینده این کشور را دارند به باد مضحکه گرفت.
 
ترامپ این سخنان را درحالی ایراد می کند که در آستانه صدمین روز تصدی خود از حمایت و پشتیبانی ناچیزی در میان مردم آمریکا برخوردار است و به همین دلیل بعنوان نخستین رییس جمهوری که بعد از رونالد ریگان این انجمن را مخاطب قرار می دهد، به حمایت این گروه دل بسته است.
 
در همین حال قانون گذاران آمریکایی و بخصوص دموکرات های این کشور دوران صد روزه ریاست جمهوری ترامپ را دورانی سراسر اشتباه و شکست و ناکامی توصیف کرده اند.
دایان فاینستاین سناتور دموکرات امروز در مورد صد روز ریاست جمهوری ترامپ گفت که سیاست های وی در این مدت در مقایسه با تمام روسای جمهوری امریکا، غلط و شکست خورد بوده است.
نظرات بینندگان