arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶

موسوی‌لاری: روحانی بهتر از هر کسی می‌تواند پاسخ قالیباف را بدهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: روحانی بهتر از هر کسی می‌تواند پاسخ قالیباف را بدهد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی‌لاری درباره عملکرد رقبای روحانی در اولین مناظره انتخاباتی گفت: راجع به افراد نمی‌خواهم صحبت و یا پیش‌داوری کنم اما شب مناظره برای مردم همه چیز مشخص شد. آنها متوجه شدند که یک عده کلیاتی را می‌گویند که بستر واقعی ندارد.
 
او تاکید کرد: براساس واقعیت‌ها باید سخن گفت. آقای رییسی فقط در مناظره گذشته از مسیری که انتخاب کرده بود، دفاع می‌کرد.
 
نایب رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: هنگامی که فرد سمت اجرایی نداشته و اطلاعات کافی هم در این زمینه ندارد، یکسری کلیات را بیان می‌کند؛ مانند اینکه مردم ما باید وضعشان خوب شود، اشتغال بهبود یابد و یا این کار حتماً باید بشود. با این بایدها، نمی‌شود کشور را اداره کرد.
 
او در ادامه افزود: یک نامزد انتخاباتی باید بگوید چه برنامه‌ای برای اداره کشور دارد که متاسفانه برخی نامزدها مثل آقای رییسی خیلی بر این امر تکیه نکردند و چیزی هم نگفتند.
 
موسوی‌لاری با بیان اینکه رفتار محمدباقر قالیباف دیگر نامزد انتخاباتی هم سنجیده نبود، عنوان کرد:‌ به نظر می‌رسد قالیباف عجله کرده و بهتر هم می‌توانست اقدام کند.
 
او درباره تهمت‌های قالیباف علیه روحانی نیز گفت: روحانی بهتر از هر کسی می‌تواند پاسخ قالیباف را بدهد.
 
نایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره رفتار حسن روحانی نیز بیان کرد: به خوبی مشاهده کردیم که آقای روحانی با آمار و ارقام پاسخ دیگر نامزدها را داد و هرجا که نیاز بود به موقع ورود کرد.
 
او با اشاره به رفتار انتخاباتی اسحاق جهانگیری در مناظره روز گذشته نیز گفت: جهانگیری از این فرصت به خوبی استفاده کرد و دیدگاه اصلاح‌طلبان را بیان کرد.
نظرات بینندگان