arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۱۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۴ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۰

فرمانده جدید قرارگاه خاتم: بنا نداریم به پروژه‌های كمتر از 100 میلیارد تومان وارد شویم

ابوالقاسم مظفری شمس، فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه در سخنانی در این مراسم گفت: راهبردهای سازندگی توسط مركز راهبردی سپاه تهیه شده و به تایید مقام معظم رهبری رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا نوشت: ابوالقاسم مظفری شمس، فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه در سخنانی در این مراسم گفت: راهبردهای سازندگی توسط مركز راهبردی سپاه تهیه شده و به تایید مقام معظم رهبری رسیده است.

وی افزود: این راهبردهای سازندگی در سه حوزه‌ی ماموریت، صیانت و تعالی، بهره‌وری و كارآمدی تهیه شده و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در آن مورد توجه قرار گرفته است.

وی اضافه كرد: بر اساس همین راهبردها، خط مشی‌های لازم از جمله چگونگی فعالیت‌های اقتصادی، حد و مرز كارها و اولویت‌های كاری تدوین شده است و در همین راستا قرار است شورای راهبردی قرارگاه زیر نظر فرمانده كل سپاه تشكیل شود.

فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه هم‌چنین بر وارد نشدن این قرارگاه به پروژه‌های كوچك و متوسط كشور تاكید كرد و گفت: ما به پروژه‌های كوچك و متوسط وارد نخواهیم شد تا رقیب بخش خصوصی محسوب نشویم. بر همین اساس قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بنا ندارد كه به پروژه‌های كمتر از 100 میلیارد تومان وارد شود. ما باید برای مردم كارآفرین باشیم و بیشتر به نقش نرم‌افزاری خود توجه كنیم و كارهای سخت‌افزاری را بر عهده‌ی مردم و بخش خصوصی بگذاریم.

مظفری در پایان بر اهمیت انجام پروژه‌های قرارگاه خاتم با كیفیت بالا و سرعت مناسب تاكید كرد و افزود: طولانی شدن انجام پروژه‌ها موجب بی‌اعتماد شدن مردم خواهد شد و ما باید به این مساله توجه كنیم.

ابوالقاسم مظفری شمس از ابتدای تشكیل قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در این مجموعه مشغول به كار بوده و مدتی نیز به عنوان مدیرعامل سپاسد مشغول به كار بوده است كه از امروز رسما فعالیت خود را به عنوان فرمانده جدید این قرارگاه آغاز می‌كند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
0
0
آرزوی موفقیت همه خدمتگزاران اسلام و مسلمین را داریم
نظرات بینندگان