arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۱۴۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۰

آزادی دستگیرشدگان پارك آب و آتش

چند روز پس از جنجال‌هایی كه برای آب‌بازی در پارك آب و آتش به پا شد، افرادی كه از سوی پلیس امنیت تهران در این رابطه دستگیر شده بودند، آزاد شدند. هفتم مرداد بود كه تعدادی دختر و پسر به دنبال فراخوانی در فیس‌بوك، برای شادی و آب‌پاشی در پارك آب و آتش دور هم جمع شدند و آب‌بازی كردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرق نوشت: چند روز پس از جنجال‌هایی كه برای آب‌بازی در پارك آب و آتش به پا شد، افرادی كه از سوی پلیس امنیت تهران در این رابطه دستگیر شده بودند، آزاد شدند. هفتم مرداد بود كه تعدادی دختر و پسر به دنبال فراخوانی در فیس‌بوك، برای شادی و آب‌پاشی در پارك آب و آتش دور هم جمع شدند و آب‌بازی كردند.
 
بعضی از آنها تفنگ آب‌پاش هم با خودشان آورده بودند. انتشار تصاویری از شادی این جوان‌ها بود كه واكنش برخی رسانه‌ها را به دنبال داشت. بعد از انتشار خبرهایی در خبرگزاری فارس و سایت‌های اصولگرا، رییس پلیس تهران خبر از دستگیری تعدادی از شركت‌كنندگان در مراسم پارك آب و آتش داد.

بعد از آن هم عنوان شد كه این طرح از سوی عوامل خارجی طراحی شده است، اما با گذشت هشت روز از این اتفاق و دستگیری نزدیك به 10 نفر در رابطه با آن، روز گذشته همه دستگیرشدگان با سپردن قرار وثیقه آزاد شدند. پلیس به دستگیرشدگان گفته بود، كه اتهامشان تبلیغ علیه نظام است. بازپرس دادسرای ارشاد در خیابان بخارست به خانواده دستگیرشده‌ها اعلام كرده كه یك سند برای آزادی فرزندشان بیاورند.

به این ترتیب دیروز همه دستگیرشده‌ها كه پلیس امنیت اخلاقی آنها را بازداشت كرده بود، آزاد شدند. رییس مركز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره خبرهای برخی رسانه‌ها مبنی بر طراحی این برنامه از سوی دشمنان و گروه‌های خارجی گفت: من تا به حال چنین چیزی را از همكارانم در مجموعه پلیس نشنیده‌ام.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هيچ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
0
0
قديما ، موقع كاشت و داشت و برداشت محصول مردم ايران جشن و شادي ميكردن .
براي همينه كه هميشه ملت ميگن ، يادش بخير اون قديما ........
خوشبحال فرهنگ ها و مردمهايي كه يادشون بخير موند...!
ناشناس
|
CANADA
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
0
0
خجالت آوره
حقیقت گو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
0
3
پلیس به دستگیرشدگان گفته بود، كه اتهامشان تبلیغ علیه نظام است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+ نابود کردن اس.لام
+ هرزگی
+ میهن فروشی
+ نا امن کردن جامعه
+ دشمن شاد کردن
+
+
+
+
+
چرا آزاد کردید اینها رو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای بیچاره ها بزرگترین گروه ضد نظام و دستگیر کردید و به همین آسونی رهاشون کردید ؟؟؟
وا خدا مرگم بده از این پس پیرمردها و پیرزن ها هم از دست این آب پاشان و سلاح سردشان ( نیشخند ) در امان نیستند . اگر در خیابان گذر کردید و با این تفنگ های آب پاش به سوی شما ( آتش گشودند !!!!!)
بدونید که کم کاری نیروی انتظامی باعثش بوده !!!!
یک نکته ی ادبی ( آتش در قابلمه نیست که هی می گید به سوی مردم آتش گشودند ) .بهتر است از این پس بگوییم ( به سوی مردم شلیک کردند )
پارسی را پاس بدارید و بسیار چیزهای دیگر را ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
0
5
آفرین به این اقتدار!!!!!
اتهام تبلیغ علیه نظام !!!!!
بابا بیخیال .یکم کوتاه بیاید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
0
3
من نمیدونم چرا این برادران نیروی انتظامی هی دوست دارن ثابت کنن که عوامل خارجی و استکبار تو جوونا نفوذ کردن؟؟؟؟اقد ضرقیت نفوذ استکبار تو کشور پایینه؟؟؟بابا این بچه ها که تو مریخ بزرگ نشدن که،بچه های بدبخت زجر کشیده و جنگ زده دهه شصت همین مملکتن،همین جا مدرسه رفتن و مثل بقیه درسای دینی و قران و اجتماعی و تارخ و ...خوندن.
ناشناس
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
0
0
من دارم با دوستام میرم پارک مامان....کاری نداری؟!
مامان: نه قربونت عزیزم...شب تو 20:30 میبینمت
نظرات بینندگان