arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶

بیانیه ستاد انتخابات روحانی پیرامون لغو سخنرانی مجید انصاری در کرمان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ستاد انتخابات حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در کرمان درباره علت لغو سخنرانی حجت الاسلام مجید انصاری عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز در محل دانشگاه آزاد اسلامی کرمان بیانیه صادر کرد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، در این بیانیه آمده است: مردم شریف استان کرمان، دانشگاهیان و دانشجویان عزیز، علیرغم تاکیدات مقامات عالیرتبه کشور مبنی بر برگزاری آرام و اخلاقی رقابت های انتخاباتی، متاسفانه عده ای که ارزیابی افکار عمومی را به نفع خود نمی دانند به دنبال متشنج کردن فضای انتخابات هستند.
 
این بیانیه افزوده است: به رغم برنامه ریزی ها و انجام تشریفات قانونی برای سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز در دانشگاه آزاد واحد کرمان، عده ای با برنامه ریزی قبلی و انجام رفتارهای خارج از شان دانشجو قصد بر هم زدن سخنرانی را داشتند که به منظور پرهیز از برهم خوردن آرامش، با پیشنهاد ستاد دکتر روحانی در استان کرمان این برنامه لغو و به فرصت دیگری موکول شد.
 
در این بیانیه آمده است: ستاد انتخابات دکتر روحانی در استان کرمان بار دیگر اعلام می دارد به هیچ روی از مسیر آرامش و اخلاق خارج نمی شود و امیدواریم مسوولان ذیربط برخورد لازم را با مسببان این رفتارها داشته باشند.
 
براساس برنامه ریزی انجام شده، قرار بود حجت الاسلام مجید انصاری عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز روز سه شنبه در جمع حامیان حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در دانشگاه آزاد کرمان سخنرانی کند که حدود 30نفر از دانشجویان یک تشکل دانشجویی این دانشگاه با رفتارهای غیراخلاقی و نصب بنرهای تخریبی نسبت به خدمات دولت، از برگزاری این برنامه در محل دانشگاه ممانعت کردند که به لغو آن منجر شد.
نظرات بینندگان