arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۲ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۰

اولین باخت پرسپولیس در لیگ 90/ درخشان: از پرسپولیس شناخت داشتیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نخستین شکست پرسپولیس با استیلی در لیگ برتر یازدهم.شاهین با دو گل سرخپوشان را راهی تهران کرد.

گرمای هوا،شرجی بودن،مهمانی در بوشهر و ...همه اینها می تواند فقط و فقط یک بهانه باشد.شاید خیلی ها هم بگویند که با دو هفته نمی توان در مورد تیمی قضاوت کرد اما پرسپولیس در دومین بازی خود در لیگ برتر هم نتیجه دلخواه را نگرفت و مقابل شاهین بوشهر ناکام ماند تا حمید استیلی شروعی بد در ابتدای فصل داشته باشد.

هفته پیش وقتی آنها یک گل از ملوان عقب افتادند هواداران چندان صبوری به خرج ندادند و از روی سکوها فریاد «علی دایی» را سر دادند.آن هفته استیلی از هواداران خواست که صبور باشند و به او و تیمش فرصت بدهند تا نتایج دلخواه کسب شود.

دیدار با شاهین نخستین بازی برای خارج شدن از فشار انتقادات بود.جایی که حمید درخشان و تیمش اگر بازی را به پرسپولیس می باختند استیلی نفس راحتی می کشید و اعتراضات هوداران تیفوسی را به تعویق می انداخت.اما شکست در بوشهر همه چیز را به هم ریخت تا یک بار دیگر سکوها ملتهب شود.بر اساس اخبار رسیده از بوشهر این بار هم هواداران زیاد منظر نماندند و علیه کادر فنی پرسپولیس شعار دادند.

پرسپولیسی ها در هفته دوم نخستین شکست در لیگ برتر یازدهم را از شاهینی تجربه کردند که سرمربی اش حمید درخشان،در ابتدای فصل یکی از گزینه های هدایت این تیم سرخپوش بود.شکستی که ترکش آن شاید تا هفته ها بر پیکره پرسپولیس تاثیر گذار باشد.آیا خوردن دو گل از شاهین آغاز روزهای بد استیلی در پرسپولیس خواهد بود یا اینکه او برای فرار از بحران در هفته های آینده چاره دیگری خواهد اندیشید.

***

ایوان پتروویچ در دقیقه 50 و منصور تنهایی در دقیقه 71 برای شاهین بوشهر گلزنی کردند و محمد نصرتی در دقیقه 81 تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند تا شاهین بوشهر 2 بر یک در این بازی به برتری برسد.نکته اینجا بود که روی هر دو گل شاهینی ها علیرضا حقیقی مقصر بود و به دلیل جاگیری بدی که داشت نتوانست در مهار توپ ها موفق عمل کند.

این اولین باخت پرسپولیس در لیگ یازدهم بود. سرخپوشان تهرانی بازی دور از انتظاری از خود به نمایش گذاشتند.

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به مهدی نوری از شاهین و شیث رضایی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

درخشان: از پرسپولیس شناخت داشتیم

حمید درخشان پس از برتری 2 بر یک برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و از پرسپولیس شناخت کافی داشتیم و توانستیم پیروز شویم. این در حالی است که تیم شاهین دیر جمع شد و هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ایم.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه بزرگ می‌ماند. بازیکنان شاهین تاکتیک‌های مورد نظرم را به خوبی اجرا کردند ولی در کل نباید گلی از پرسپولیس دریافت می‌کردیم. ما به حریف فقط یک موقعیت گلزنی دادیم. از بازی بازیکنان راضی هستم. در نیمه دوم خیلی سریع توپ را از دفاع به حمله منتقل می‌کردیم. گل دوم ما یکی از زیباترین گل‌ها از نظر سرعت گلزنی بود.

سرمربی شاهین با اشاره به تماشاگران بوشهری گفت: دست تک تک آنها را می‌بوسم که در این گرمای هوا برای تشویق و حمایت ما به ورزشگاه آمدند. من تمام تلاشم را خواهم کرد که شاهین بوشهر را به جایگاه واقعی‌اش برسانم و نسبت به فصل گذشته رتبه بهتری در جدول کسب کنیم.

درخشان از جذب دو بازیکن جدید خبر داد و گفت: یک بازیکن از کامرون و یک بازیکن از آسیای میانه به تیم ما ملحق خواهند شد تا تیم را تقویت کنیم.

وی با اشاره به محرومیت تراکتورسازی تبریز از داشتن تماشاگر در هفته آینده گفت: مسئولان تراکتورسازی در حال رایزنی هستند تا محرومیت آنها لغو شود و بتوانند با حضور تماشاگرانشان برابر شاهین بازی کنند. نباید چنین اتفاقی بیفتد. اگر چنین تبعیضی بین تیم‌ها قائل شوند، به فوتبال ایران ظلم شده است.
نظرات بینندگان