arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶

ستادهای قالیباف و رئیسی جداگانه، اما در یک راستا فعالیت می‌کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس ستاد انتخابات قالیباف در استان کرمان با تأکید برآن‌که عملکرد دولت نهم و دهم هیچ ارتباطی با قالیباف ندارد، تصریح کرد: احمدی‌نژاد از جبهه جمنا هیچ حمایتی نداشته و هیچ ارتباطی با آن‌ها ندارد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، «حسین فتاحی» صبح امروز(یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه) در حاشیه دیدار با امام جمعه کرمان در جمع خبرنگاران گفت: ستادهای مردمی قالیباف در کل شهرستان‌ها و بخش‌های استان کرمان فعال شده‌ و هماهنگ با ستادهای حجت الاسلام والمسلمین رئیسی فعالیت می‌کنند.

وی از احتمال سفر قالیباف به استان کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: افرادی که کار اجرایی برای ستادهای انتخاباتی کاندیداتورها انجام می‌دهند باید قانون را رعایت کنند و خلاف قانون عمل نکنند، اکنون شاهد هستیم برخی ستادهای کاندیداتورهای ریاست جمهوری(غیر از کاندیداتورهای جبهه جمنا) خلاف قانون رفتار می‌کنند و هر چه تذکر به آن‌ها داده می‌شود، متأسفانه تاکنون عمل نکرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات قالیباف در استان کرمان به مناظره‌ها اشاره و تصریح کرد: باید همه در چارچوب قانون، اخلاقیات، شرع و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی حرکت کنند و در راستای سیاست‌های غلط حزبی، خانوادگی، سرمایه‌داری غربی نباید حرکت کنند و این مهم در شأن مردم ایران نیست.

رئیس ستاد انتخابات قالیباف در استان کرمان قالیباف را اهل عمل دانست و گفت: ستادهای قالیباف و رئیسی جداگانه فعالیت می‌کنند اما فعالیت آنها در یک راستاست.

وی یادآور شد: هیچ تفرقه‌ای با ستادهای رئیسی نداریم و در یک راستا کار می‌کنیم و در نهایت تابع شورای مرکزی جمنا هستیم و هر تصمیمی که به ما ابلاغ کنند ما عمل می‌کنیم.

نظرات بینندگان