arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۰

"آیت​الله مهدوی​كنی گفت وحدت صد در صدی امكان ندارد"

عضو هیات داوری اصولگرایان از خبرنگاران خواست در شناسایی مجموعه اصولگرایانی كه در 8+7 نماینده ندارند كمك​شان باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 عضو هیات داوری اصولگرایان از خبرنگاران خواست در شناسایی مجموعه اصولگرایانی كه در 8+7 نماینده ندارند كمك​شان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین، حبیب​الله عسگراولادی عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی در مراسم روز خبرنگار این تشكل اصولگرا كه شب گذشته برگزار شد، با اشاره به تلاش اصولگرایان برای وحدت گفت: آیت​الله مهدوی​كنی در اولین جلسه​ای كه اعضای شورای مركزی سازوكار 8+7 به عنوان اعضای شواری مركزی جبهه متحد اصولگرایان داشتند؛ گفتند كه وحدت صد در صدی امكان ندارد بلكه ما به جانب اتحاد می​رویم.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر غیر ممكن است دو نفر در یك حزب، مثل موتلفه وحدت كامل پیدا كنند. اما آنچه كه تشكل و تحزب به ارمغان می​آورد این است كه جمع​بندی نهایی را همه می​پذیرند.

عضو هیات داوری اصولگرایان خاطرنشان كرد: امیدواریم بتوانیم به جانب اتحاد خوب حركت كرده و موفق باشیم.

عسگراولادی با اشاره به حضور نمایندگان اضلاع جبهه متحد اصولگرایی در سازوكار 8+7 گفت: تا كنون جامعتین به خوبی توانسته​اند با مجموعه​هایی از اصولگرایان كه خود را مطرح كرده بودند، تماس گرفته و نمایندگان آنان را در 8+7 بگنجانند.

وی افزود: اما ممكن است اصولگرایانی باشند كه در این مجموعه گنجانده نشده و نماینده نداشته باشند كه خبرنگاران باید ما را مطلع كنند. طی روزهای اخیر آقای بادامچیان، ترقی و به ویژه آقای حبیبی توصیه​هایی به من داشته​اند. اینكه بگوییم همه زیر چتر این سازوكار هستند، این طور نیست. ما حركت جامعتین را شروعی می​بینیم كه باید ادامه پیدا كند و به گوش هستیم.

دبیركل جبهه پیروان خط امام و رهبری، جریان انحرافی و فتنه 88 را خط قرمز اصولگرایان خواند و گفت: خبرنگاران توجه داشته باشند آنانی را كه می​خواهند به ما معرفی كنند، با جریان انحرافی داد و ستد نداشته باشند. اگر خبرنگاران اطلاعات خود را به شورای مركزی جبهه متحد اصولگرایان بدهند ممنون می​شویم.

وی افزود: افرادی كه خط امام(ره) و ولی فقیه، قانون اساسی و نظام را قبول داشته باشند و نسبت به فتنه و انحراف موضع صریح داشته باشند در قالب اصولگرایی می​گنجند.

نظرات بینندگان