arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۴۳۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۰

خداداد عزیزی: مهدي رحمتي هم پول زيرميزي گرفته

خداداد عزيزي، ستاره سابق فوتبال ايران در گفت وگويي جالب روبه روي شهيدي فر، مجيدي برنامه پارک ملت نشست و به سئوالات او پاسخ داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خداداد عزيزي، ستاره سابق فوتبال ايران در گفت وگويي جالب روبه روي شهيدي فر، مجيدي برنامه پارک ملت نشست و به سئوالات او پاسخ داد.

به گزارش "انتخاب"؛ اولين بحثي که خداداد درباره آن صحبت کرد، اين بود که بازيکن بهتري بوده يا مربي بهتري؟ عزيزي گفت:«اين را من نمي توانم بگويم و بقيه بايد درباره من اظهارنظر کنند. حتي من نمي توانم بگويم بازيکن خوبي بوده ام يا نه.»

عزيزي همچنين در توضيح اينکه چرا حالا در ليگ برتر مربيگري نمي کند گفت: «مربيان خيلي بهتري هستند که از من باتجربه ترند و تيم ندارند. اگر قرار باشد همه تيم بگيرند، بايد 400 تيم داشته باشيم که نمي شود. البته من پيشنهادهايي داشتم، اما شرايطم به شرايط آن باشگاه ها نمي خورد.»

او در بخشي از صحبت هايش درباره اينکه چقدر به درآمد فوتبال متکي است گفت: « من پول خوبي از فوتبال درآورده ام و خدا را شکر مي کنم.» او سپس به فهرست کردن درآمدهاي خود پرداخت که از 3 ميليون مارک باشگاه کلن تا 150 ميليون باشگاه راه آهن در يک نيم فصل را شامل مي شد. عزيزي گفت: «در حال حاضر در ايران خيلي خوب به بازيکنان پول مي دهند. حتي بهتر از خارج. علي کريمي وقتي به بايرن رفت، با مالياتي که از وي کم شد شايد نزديک به 400 - 500 ميليون تومان درآورد، در حالي که او علي کريمي است. اما در ايران هر بازيکني با هر سطحي الان پول هاي هنگفتي مي گيرد که اصلا در هيچ جاي دنيا سابقه ندارد و به همين دليل عراقي ها و خيلي از بازيکنان خارجي ديگر براي حضور در ليگ ايران سر و دست مي شکنند.»

عزيزي با انتقاد از مديران فوتبال گفت: «بازيکن از اين باشگاه به آن باشگاه مي رود و پولي را که مي خواهد، مي گيرد. اين به دليل آن است که پول فوتبال مال دولت است و مدير باشگاه براي آن زحمت نکشيده است. بنابراين تا بازيکن پولي را طلب مي کند، 200 ميليون روي آن مي گذارند و به وي پرداخت مي کنند.»

به عقيده خداداد، قانون سقف قراردادها هم دردي از اين مسأله دوا نخواهد کرد. او گفت: «مشکل ما اين است که فوتبالي ها، فوتبال را اداره نمي کنند. الان قانون سقف قراردادها را گذاشته اند تا پول ها به زير ميز برود. مهدي رحمتي دوست من است، اما او هم پول زيرميزي گرفته. در ظاهر قراردادها 350 ميليون تومان است، اما 500 ميليون از زير ميز بدون ماليات رد و بدل مي شود. به عقيده من به جاي گذاشتن اين قوانين بايد فوتبال را خصوصي کنند و خود به خود مسائل حل مي شود.»

عزيزي همچنين فدراسيون فوتبال ايران را بسيار ناموفق خواند و گفت: «در حال حاضر شرايط خوبي از نظر موفقيت ها و البته تعدد ستاره ها و بازيکنان بزرگ نداريم و به نظر نمي آيد که آقاي کارلوس کي روش با وجود آنکه مربي خيلي خوبي است، بتواند کار خاصي در ايران انجام دهد. چون همه کارها از ريشه خراب است.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
0
1
واقعیت فوتبال ایران همین شده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
0
0
خوب مگه از پزشکها کمتره که زیر میزی نگیره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
نه پس ا ز پزشکا بیشتره!
ميرزا قلمدون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
0
0
خداد عزيزي با زبان روزه اينچنين غيبت كرده يا اينكه با توجه مشكلات عديده جسمي وروحي!!! اصلا روزه نميگيره و رعايت تقوي را به دليل بيماري هاي ياد شده كنار گذارده؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
0
2
چه ربطی به روزه داشت عمو میرزا قیمدون
چرا هر کس حرفی میزنه یه جوری ربطش میدین به بی ربط ترین چیز

تو کع روزه گرفتی چکار کردی؟

میگین روزه ایم نه سرکار میرین نه درس میخونین اگر هم سرکار میرین هیچ کاری انجام نمیدین
این روزها برای یک کار اداری کوچیک روزگار ادم سیاه میشه چون همه کارمندها میگن روزه ایم و روزه هم نیستن
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
1
1
خداداد جان به کارت برس برو فیلم بازی کن
نظرات بینندگان