arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۴۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۰

متكديان به شدت جریمه می شوند

معاون خدمات اجتماعي سازمان رفاه و مشاركت اجتماعي در خصوص جريمه متكديان، گفت: 90 درصد پولي كه به همراه دارند را از آنها اخذ مي‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: معاون خدمات اجتماعي سازمان رفاه و مشاركت اجتماعي در خصوص جريمه متكديان، گفت: 90 درصد پولي كه به همراه دارند را از آنها اخذ مي‌شود.

رضا جاگيري با بيان اينكه در حوزه متكديان دو برنامه داشته‌ايم گفت: مناطق پر آسيب را شناسايي كرده‌ايم.

معاون خدمات اجتماعي سازمان رفاه و مشاركت اجتماعي با بيان اينكه مناطق يك، دو، سه، پنج و شش بيشترين متكدي را دارند گفت: واحدهاي گشتي را اضافه كرده و از مناطق خواسته‌ايم اقداماتي در اين زمينه انجام دهند.

*اجراي طرح ضربتي در تهران

وي با بيان اينكه طرح ضربتي نيز براي جمع‌آوري متكديان داشته‌ايم، گفت: 900 متكدي را جمع‌آوري و به مراكز منتقل كرده‌ايم احكام قضايي آنها صادر و پيگيري‌هاي لازم براي اجراي حكم انجام مي‌شود.

معاون خدمات اجتماعي سازمان رفاه و مشاركت اجتماعي اضافه كرد: در برخي از حكم ها فرد تبرئه شده و در برخي نيز جريمه در نظر گرفته مي‌شود.

وي در خصوص جريمه متكديان گفت: 90 درصد پولي كه به همراه دارند را از آنها دريافت مي‌كنند.

جاگيري ادامه داد: در بيشتر موارد متكديان دوباره به سطح شهر برمي‌گردند اما به گونه‌اي عمل مي‌كنيم كه شرايط براي آنها ناامن باشد و كمتر اقدام به تكدي گري كنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
0
3
مژده به دولت: یک درآمد دیگر به درآمد دولت اضافه شد.اگر در تهران50 هزار نفر گدا داشته باشیم واز هر کدام آنها بخواهیم 90 درصد پولشان را بدهند یک رقم نجومی در میاد که میتوان با درآمد یک ماه آن جاده های صعب العبور را درست کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
دوستانی که اون بالا نشستن خرج های مهمتری از ساخت جاده در مناطق صعب العبور دارن. همایش ایرانیان خارج از کشور
نظرات بینندگان