arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۰

قاليباف: سلامت بانوان نسبت به سلامت آقايان در اولويت است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهردار تهران گفت: به دنبال بزرگتر شدن شهرداري نيستيم و مبارزه با تمركز‌گرايي و كوچك‌سازي دو سياست قطعي در شهرداري است.

محمدباقر قاليباف در گردهمايي مديران سلامت و مسئولان خانه‌‌هاي سلامت مناطق 22 گانه شهرداري تهران اظهار داشت: بنده حق سخن گفتن در حوزه سلامت و در اين جمع را ندارم چون كه اطلاعات بنده نسبت به افرادي كه در خانه سلامت كار مي‌كنند كمتر است، اين باور را دارم كه سلامت حق مردم است نه يك امتياز و بايد اجازه دهيم مردم اين حق را از مسئولان مطالبه كنند و زماني مي‌توانند احقاق حق كنند كه نسبت به حق خود آگاهي داشته باشند.

قاليباف با بيان اينكه مهمترين رسالت معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران بالا بردن آگاهي شهروندان است گفت: امروز اگر فقر، فساد، نفاق و مشكلات اقتصادي و فرهنگي داريم ريشه در عدم آگاهي مردم است.

وي افزود: در غرب فلسفه حكومت براي برقراري امنيت است ولي ما بر اين باوريم كه حكومت براي آگاهي بخشيدن به مردم شكل گرفته است.

شهردار تهران با اشاره به اينكه به عنوان يك مدير اين حس را دارم كه شهر تهران را در چارچوب شهرداري تهران نمي‌توانيم اداره كنيم، تصريح كرد: روزي كه توفيق خدمت در شهرداري تهران را پيدا كردم در نخستين جلسه شوراي شهر محله‌محوري را عنوان كردم كه با يك نگاه عجيب و غريب به من نگاه شد.

شهرداري تهران گفت: 374 محله داريم و بايد به اين محلات هويت فرهنگي دهيم و يكي از اين موضوعات سلامت است و بايد خود مردم براي محلات تصميم بگيرند.

شهردار تهران افزود: سلامت سنگ بنا و مهمترين زيرساخت توسعه پايدار است، سبك زندگي، مسائل روحي و رواني بايد از محلات اصلاح شود و هيچ برنامه فرهنگي، اجتماعي و هنري در شهرداري تهران نبايد اجرا شود كه خانواده‌محور نباشد.

شهردار تهران با بيان اينكه سلامت بانوان نسبت به سلامت آقايان در اولويت است اظهار داشت: فشارهاي مختلفي به ما مي‌آورد كه چرا براي بانوان، بوستان و شهر درست كرده‌ايد، اين فضاها براي سلامت جسمي و روحي بانوان است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
CANADA
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
0
0
آقای قالیباف تا انتخابات ریالست جمهوری 2 سال دیگه مونده . اون انتخاباتی که قراره اسفند برگزار بشه انتخابات مجلسه. گرچه ............
نظرات بینندگان