arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۰۵ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۰

اگر فوتبالیست نمیشدم ، قطعا پادو بودم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ستاره رئال مادرید و تیم ملی فوتبال پرتغال معتقد است که آدم مغروری نیست، بلکه این حزن و اندوه مرگ پدرش است او را این گونه نشان می‌دهد.

امروزه بسیاری از سراسر جهان عاشق و شیفته کریستیانو رونالدو - جادوگر مستطیل سبز هستند و از روزنامه‌ها و سایتها اخبار او را دنبال می‌کنند. در زندگی او اسراری وجود دارد که چه بسا با فاش شدن آن‌ها رویکرد مردم درباره او تغییر کند. در روزنامه ساندی میرر انگلیس، لینارد - دوست نزدیک به کریستیانو رونالدو اسراری را از زندگی وی بیان کرده است که به چند مورد آن‌ها اشاره می‌شود.

وی می‌گوید: مرگ پدر رونالدو که معتاد به مشروبات الکلی بود، تاثیر زیادی بر روی وی گذاشت. خود رونالدو در این باره می‌گوید مردم من را مغرور توصیف می‌کنند، اما باید بگویم که اندوه من را این گونه نشان می‌دهد. مرگ پدرم تراژدی بزرگ زندگی‌ام بود، در حقیقت اگر فوتبالیست‌ نمی‌شدم، قطعا پیشخدمت و پادو می‌شدم، چرا که غیر از فوتبال چیزی نمی‌دانم.

مهاجم کهکشانی‌های مادرید درباره ارتباطش با اینترنت می‌گوید: وقتی به منچستریونایتد پیوستم، چیزی از اینترنت نمی‌دانستم، اما در حال حاضر تقریبا در طول هفته 20 ساعت از وقتم را به جست‌وجو در اینترنت و سایت‌های مختلف سپری می‌کنم.
نظرات بینندگان