arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۱ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۰

فیس بوک را از کار می‌اندازیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اعضای گروه هکری ناشناس یا همان Anonymous تهدید کردند که به زودی با حمله به سایت فیس بوک آن را از کار می اندازند.

به نقل از سی بی اس نیوز، در پیام ویدیویی این گروه که روز گذشته بر روی سایت یوتیوب قرار گرفته تصریح شده که فیس بوک سایتی است که شایسته نابودی است.

Anonymous قصد دارد این کار را در تاریخ 5 نوامبر انجام دهد که از نظر تاریخی هم روز مهمی است. در این روز در سال 1605 دو مرد جوان انگلیسی تلاش کردند تا مجلس اعیان انگلیس را با استفاده از مواد منفجره نابود کنند که البته موفق به این کار نشدند.

Anonymous علت این برنامه خود را هم توضیح داده است. بر اساس آنچه در پیام ضبط شده این گروه اعلام شده فیس بوک از آن جهت به عنوان هدف بعدی این گروه انتخاب شده که اطلاعات شخصی کاربرانش را به نهادهای دولتی در سراسر جهان می فروشد و به شرکت های امنیتی غربی امکان داده تا در مورد مردم جاسوسی کنند و هیچ کس در سراسر جهان از این حریم شکنی ها در امان نیست.

به گزارش فارس در پیام Anonymous تصریح شده که فیس بوک به علت این جرائم قطعا مجازات خواهد شدرو هیچ بخشش و فراموشی هم در کار نیست. مدیران فیس بوک هنوز در این زمینه واکنشی از خود نشان نداده اند.
نظرات بینندگان