arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶

منتجب نیا: رای 23 میلیونی به روحانی نشان داد مردم فریب سیاه نمایی را نمی‌خورند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی گفت: رای 23 میلیونی به روحانی نشان داد که مردم فریب سیاه نمایی را نمی‌خورند.
 
به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام رسول منتجب نیا در جشن پیروزی حامیان روحانی در آمل با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور گسترده خود حماسه ای بزرگ رقم زدند؛ عنوان کرد: ملت ایران با حضور خود به دنیا نشان داد که آگاه است و می تواند برای سرنوشت کشور خود تصمیم بگیرد.

وی با بیان اینکه صف های طولانی مردم ایران در پای صندوق های رای نشان داد مردم سیاه نمایی را قبول نکرده و فریب نمی خورند، یادآور شد: رای 23 میلیون نفری مردم ایران به روحانی نشان از اعتماد مردم به ایشان است.

منتخب نیا با تاکید بر اینکه اگر مسائل حاشیه ای نبود و روحانی فرصت بیشتری برای تبلیغات داشت آرایی بیشتر از 45 میلیون رای کسب می کرد، گفت: روحانی دارای سابقه علمی، دارای صداقت و راستی و مردمی فاخر است.

قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه باید خدمات حسن روحانی به مردم بازگو شود، افزود: روحانی کشور را در سال 92 از بحرانی بزرگ نجات داد زیرا کشور در یک منجلاب فرور رفته بود.

وی ادامه داد: بسیاری از زیرساخت های کشور در دولت نهم و دهم ضربه خورده بود، اما دولت روحانی در زمینه هایی مانند کاهش واردات و کاهش تورم و افزایش اشتغال و رشد اقتصادی و طرح تحول سلامت زمینه توسعه و رفاه را در کشور فراهم کرد.

منتجب نیا با تاکید بر اینکه روحانی با اندیشه خشن مخالف بوده و دفاع از حقوق زنان و جوانان را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است، گفت: برنامه های روحانی برای اداره کشور موثر بوده است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان