arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۹ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶

شریعتمداری: حق داریم که بگذاریم سینه‌ها از کینه‌ها پاک شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس ستاد انتخاباتی روحانی تاکید کرد: ما حق داریم بگذاریم که سینه‌ها از کینه‌ها پاک شود.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، محمد شریعتمداری در مراسم تجلیل از فعالان ستادهای روحانی در سراسر کشور عنوان کرد: سلام بر شما حاضران در این جلسه با شکوه جمعی از فعالان ستادهای انتخاباتی آقای روحانی از سراسر کشور گرد هم آمدیم تا با رییس جمهور محبوب و منتخب دیدار کنیم سلام بر رییس جمهور سرزمین پهناور ایران و سلام بر شهیدان راه حق و استقلال ملت ایران که امروز سوم خرداد روز پرفروغ آنان است .
 
او در پاسخ به درخواست رفع حصر حاضران عنوان کرد: پیام شما را رییس جمهور در دوره انتخابات به خوبی شنیدند. از آرای اخذ شده ۲۴ میلیون رای به نفع روحانی بود این رای علاوه بر قابلیت او نشانه تلاش متراکم شما بود. مفتخرم مسئولیت ستادی را داشتم که چون رنگین کمان زیبایی بر سپهر سیاسی ایران درخشید. از اقوام و مذاهب و هنرمندان و از گروه‌های سیاسی مختلف از شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان این حرکت آغاز شد که همراهی کردند و راه اعتدال را برای پیشبردش کمک کردند.
 
رییس ستاد انتخاباتی روحانی تاکید کرد: یاد می‌کنیم از  حمایت‌های سید محمد خاتمی رهبر اصلاحات، روح پرفتوح آیت الله هاشمی و چهره خدوم ما حجت‌الاسلام ناطق نوری و علامه با فضیلت یادگار امام سید حسن خمینی. این‌ها در کنار رییس‌جمهور راه طول و درازی را طی کردند و ما را به امروز رساندند در این راه جبهه اصولگرایان معتدل هم با ما همراه بودند به همراه حزب اعتدال و توسعه و نمایندگان مجلس از لیست امید و دیگران. اما در این راه همراهی آقای اسحاق جهانگیری که در طول مبارزات انتخاباتی چون یار صدیق همراه روحانی بود را فراموش نمی‌کنیم.
 
شریعتمداری خاطرنشان کرد: آقای رییس‌جمهور ستاد شما از ارس تا گواتر و سرخس تا شلمچه در همه شهرها با عشق مردم هر دیار و به همت مردم برپا شد و بالغ ۲۰ مرد و زن در ستادهای شما خدمت کردند و چهره به چهره با مردم گفت‌وگوی اعتدال کردند و اینک نمایندگان ستاد شما جمع شدند که بگویند بر سر آرمان‌ها با شما هستند و حق داریم تا جان در بدن داریم از اعتدال و گسترش آزادی‌های مشروع حمایت کنیم ما حق داریم از اصول مترقی قانون اساسی بدون گزینش دفاع کنیم حق داریم از زندگی مسالمت آمیز ایران اسلامی با جهان حمایت کنیم و حق داریم از رنگین کمان اقوم و مذاهب که موجب تقویت ملی می‌شود حمایت کنیم.
 
او گفت: اینجا از مولوی عبدالحمید رهبر اهل سنت سیستان تشکر می‌کنم که حمایت‌های بی دریغ خود را از دولت تدبیر و امید داشتند و موجب شدند ۷۳ درصد مردم ما در سیستان و بلوچستان از روحانی حمایت کنند ما حق داریم عاشق همه اقوام باشیم. همه ما مسلمانیم اهل سنت و شیعه در کنار هم برادرانه زندگی می‌کند و همه باید آزادانه زندگی کنند ما حق داریم بگذاریم که سینه‌ها از کینه‌ها پاک شود و آشتی به جای قهر و دوستی به جای دشمنی بنشیند و بگذاریم اسلام با چهره رحمانی‌اش ایران با چهره عقلانی‌اش و انقلاب با چهره انسانی‌اش با نظام چهره عاطفی‌اش همچنان حماسه بیافریند.
نظرات بینندگان