arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۶۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۳ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۰

اطلاعیه سازمان سنجش درباره ارزش مدارک فارغ التحصیلی دانشگاه پیام نور

مدارک فارغ التحصیلی دانشگاه پیام نور برای داوطلبان فارغ التحصیل، ورودی های امسال و انتخاب رشته کنندگان آزمون سراسری سال 90 مورد تائید است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدارک فارغ التحصیلی دانشگاه پیام نور برای داوطلبان فارغ التحصیل، ورودی های امسال و انتخاب رشته کنندگان آزمون سراسری سال 90 مورد تائید است.
 
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به این که در روزهای اخیر اخباری در خصوص معادل بودن مدرک تحصیلی دانشگاه پیام نور در رسانه‌ها منتشر شده است، این سازمان به اطلاع داوطلبان واجد شرایط انتخاب رشته دانشگاه پیام نور می‌رساند مدارک فارغ التحصیلی دانشگاه پیام نور برای داوطلبان فارغ التحصیل، ورودی‌های امسال و انتخاب رشته کنندگان آزمون سراسری سال1390مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور؛ در این اطلاعیه همچنین تصریح شده است: هیچگونه تفاوتی از نظر مدرک تحصیلی بین دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی عالی و دانشگاه پیام نور مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته وجود ندارد و به انتخاب رشته کنندگان این دانشگاه در صورت قبولی و فارغ التحصیلی بر اساس مقررات مدرک رسمی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا خواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
0
1
این نماینده مجلس میخواست یه جا در یه رشته خوب واسه انتخاب رشته بچه اش توی پیام نور تهران باقی بمونه اینو گفت که دانشجوها رشته های پیام نورو نزنن آخه چنتا رشته خیلی خوب پیام نور میگیره که قبول شدنش سخته
البته من ایشون رو اصلا نمیشناسم اما حتما همینجور بوده این قبیل نماینده ها سودشون به مردم نمیرسه ضررشون میرسه
حقیقت گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
1
خدایی اش بیشتر پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد از میون

دارندگان مدرک " پیام نور " می باشد ، خدایی اش یکی از

اینها که این چیزها رو می گن ضد " مدرک پیام نور " تنها و تنها

یک نیمسال برن از 20 واحدی که می گیرن تنها میانگینشون بشه 15 ببینم باز هم اینجوری می گن ؟؟؟؟
واااای که داغ دلم تازه شد از این " به اصطلاح دانشگاه پیام نور " نه امکاناتی نه کلاس به درد بخوری و نه استاد دلسوزی تاره کلی پول هم می دیم و تنها آزمون می گیرن اون هم به اون سختی که نگم بهتره من که دیگه
به هیچ کسی پیشنهاد نمی کنم تا امکان رفتن به دانشگاه آزاد و یا روزانه رو داره ، بره پیام نور چون زجر کش می شه از هر نظر 1- سختی 2- نبود امکانات و ..3- نبود مسئول دلسوز پاسخ گو 4- پول زور گرفتن و خدمت نکردن 5- در کل هر مدرکی داشته باشی دیگه
باید بری غاز چرونی و خیابون متر کردن ( نیشخند ) !
آی یکی خوب گفت که کنار هر ساندویچ فروشی یه
دانشگاه زدن ( نیشخند ) زمانی که به گفته ی یکی از مسئولان بلند مرتبه ی وزارت بهداشت 5000 پزشک داریم که کار و شغل مناسب تخصصشون ندارن دیگه خدا به داد دیگران برسه تازه این و اون مسئول 1388 گفت و من هنوز مصاحبه اش و دارم . خدایا خودت به داد همه برس یه زمانی کسی بیکار بود می گفتن چشمت درآد برو مدرک بگیر حالا این همه جوان بالای کارشناسی که باید برن کارگری پاسخ اینها رو کی می خواد بده تازه کارگری هم در اختیار برادران افغان گرامی هست و کو کار اصلا ؟؟؟ خدایا هی نمی خوام بگم مسئولیت شرعی و اجتماعی و حقیقت گویی ام نمی ذاره .
نظرات بینندگان