arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۶۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۰

احمدی نژاد از آسمان نیامده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر فکر می‌کنند آقای احمدی‌نژاد از آسمان آمده است، نیامده است. آقای احمدی‌نژاد قدیس نیست. چهره مقدس نیست. چهره استثنایی نیست. او یک چهره پرکار و پرتلاش است که در همین اندازه قبولش داریم و در همین حد با ایشان همکاری می‌کنیم.
به گزارش انتخاب، تهران‌امروز در گفت​وگویی با حجت الاسلام نواب، معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز نوشت:

*بعید است کسی در انتخابات لیست مستقل بدهد. اگر هم بدهند، موفق نمی‌شوند. گروه 7+8 با همکاری همه اصولگرایان لیست می‌دهد و احتمالا موفق می‌شود.

*خود آقای رئیس‌جمهور گفته نمی‌خواهد در انتخابات دخالت کند و واقعیت هم این است که دولت نباید در انتخابات نقش و سهمی داشته باشد. دولت که نباید نماینده داشته باشد. درابتدا که این مشکلات پیش نیامده بود از دولت استفاده شد و رئیس‌جمهور اصولگرایان را دعوت کردند ولی بعد اصولگرایان به دلیل مسائلی که پیش آمد از دولت فاصله گرفتند و این زاویه محفوظ ماند. بحث وزیر اطلاعات و اینکه رئیس‌جمهور به نظرات رهبری با تاخیر عمل کردند و مدتی سرکار نیامدند، موجب گله اصولگرایان می‌شود.

* اصولگرایان احساس کردند مشایی با برنامه خاصی به جلو آمده و می‌خواهد به جاهای خاصی دست‌اندازی کند که این موضوع در کشور هم روشن شد. دست اندازی از نفود شخصی و ارتباط باشد ایراد ندارد. یک فرد معتدل که فهم و شعور دارد و حرف می‌زند، جاذبه دارد، مردم را به طرف خودش جذب می‌کند اما انچه مورد مخالفت قرار گرفت این بود که با امکانات و پول و پشتوانه دولت می‌خواستند، نماینده به مجلس بفرستند و هنوز هم از این کار اعلام انصراف نکرده‌اند، می‌ خواستند با پول و امکانات دولت و در اختیار داشتن فرمانداری‌ها و استانداری‌ها در انتخابات دخالت کنند که این کار نباید انجام شود. آقا گفتند پول و زور و قدرت نباید در انتخابات نقش تعیین کننده داشته باشد.

* آقای احمدی‌نژاد اگر از جریان انحرافی اعلام انزجار نکردند اما هیچ‌گاه انحرافات آنها را هم تایید نکردند. من با خدای خودم عهد کردم در مصاحبه​هایم از انصاف خارج نشوم. رئیس‌جمهور حتی در مورد فیلم ظهور که ساخته شده بود، گفتند ربطی به من ندارد و من شعیب ابن صالح نیستم.

* اگر فکر می‌کنند آقای احمدی‌نژاد از آسمان آمده است، نیامده است. آقای احمدی‌نژاد قدیس نیست. چهره مقدس نیست. چهره استثنایی نیست. او یک چهره پرکار و پرتلاش است که در همین اندازه قبولش داریم و در همین حد با ایشان همکاری می‌کنیم. دولت او دولت عقب افتاده نیست و از دولت‌های دیگر عقب افتاده‌تر نیست. کارهای بزرگی کرده است که دیگران نکردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
0
4
چرا واقعیت را نمی گویید. آقای احمدی نژاد بارها همه عملکرد و حرف های مشایی و بقایی را تایید کرده است. شما اگر دوست ندارید واقعیت را بگویید، نگویید ولی از مردم چنین انتظاری نداشته باشید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
0
3
چرا خلاف می گویید. نظرات احمدی نژاد در مورد مشایی به طور دقیق به صورت زیر است:
احمدی نژاد: يکي از افتخارات و نعمت هايي که خداوند در زندگي به من داد آشنايي با اين مرد بزرگ و اين انسان پاک و با خداست.
برخي از من سوال مي کنند که چرا تا اين اندازه به آقاي مشايي علاقه داريد و من پاسخ مي دهم به هزار دليل به ايشان علاقمندم؛ يکي از دلايل آن، اين است که وقتي انسان با ايشان مي نشيند و گفت و گو مي کنيد، انگار با خودش نشسته و هيچ احساس فاصله اي نمي کند؛ قلب او چون آينه شفاف و روشن است.
برخي ايشان را نمي شناسند، مشائي يک انسان هدفدار است و من نديدم که وي يک لحظه وقتش را بيهوده بگذراند و همواره به دنبال انجام کاري موثر و مثبت است.
پاسخ ها
حقیقت گو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
آفتاب آمد دلیل آفتاب
گر دلیلت باید از وی رو متاب
بهترین روش و به کار بردی درود به تو
یادم می آد توی شبکه های به گفته ای اینها
دروغ پراکن یکی زنگ زد گفت آقا چرا دروغ می گید همه چی در ایران خوبه ارزونه مشکلی نیست و ...
.................آی من کیف کردم توی اون سخنان ........از اینکه وضع ایده آل نیست و مشکلاتی هست ... گله کرده بودن
گاهی باید در پاسخ دادن رند بود و از زبان خود اینها ضد خودشون به کار برد . حالا اگه می گفت وضع مردم و ... خوبه که ما هم ساده باور می کردیم به هر روی گفتم که گفته باشم
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
0
2
این حرفها چیه ... احمدی نژاد از آسمان نیومده یعنی چی؟ مگه کسی همچین فکری کرده ... یه عده از مردمی که تحت تاثیر تبلیغات مخصوصا صدا و سیما هستن شاید به آقای احمدی نژاد ارادت داشته باشن ولــــــــی باید دید نظر اکثریت چیه ..........
نظرات بینندگان